English

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

هدف ما ماندن در لیگ برتر است/ ورود کریمی در جهت حفظ سپیدرود در لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: هدف ما در حال حاضر ماندن در لیگ برتر است ولی بهتر از سال گذشته. می خواهیم سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم.

هدف ما ماندن در لیگ برتر است/ ورود کریمی در جهت حفظ سپیدرود در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت،  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس، گفت: بازی فردا یک محک جدی برای ماست. تیمی که شرایطش را همه می‌دانند که چطور فصل را شروع کرد.

مربی سپیدرود گفت: با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت کار را شروع کردیم. وضعیت ساختاری باشگاه سپیدرود را تغییر دادیدم و همین‌طور وضعیت فنی تیم را. بازیکنان ما در مقابل تغییرات خودشان را نشان می‌دهند و شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود اما هنوز تیم ما خیلی کار دارد.

تیم پرسپولیس وضعیتش و تفکرش مشخص است

وی با بیان این که تیم پرسپولیس وضعیتش و تفکرش مشخص است، اظهار کرد: پرسپولیس تاکتیکی‌ترین تیم لیگ ایران است. پشت این تاکتیک تفکر برانکو وجود دارد که کاملا مشخص است. ما در مقابل تیمی بازی داریم که درس بزرگی در لیگ قهرمانان داد که جای ناامیدی در فوتبال نیست.

امامی فر افزود: زیبایی فوتبال به همین لحظات است. این اتفاقات برای پرسپولیس افتاد و تیم ما هم با همین انگیزه بالا و اعتمادی که به کادر فنی مخصوصا علی کریمی دارند، امیدوار به یک بازی خوب در آزادی است.

وی گفت: پرسپولیس با فرهنگش به ما فرهنگ متقابل هواداران و تیم را یاد داد و این تفکر را کریمی به هواداران ما هم انتقال داد. مطمئن هستیم که فردا همگی تلاش کنیم که به معنای واقعی فوتبال بازی کنیم.

تا نیم فصل برنامه داریم اما فوتبال شرایط خاص خودش را دارد

امامی فر ادامه داد: ما تا نیم فصل برنامه داریم اما فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی ممکن است اتفاقاتی بیافتد که انتظار آن‌ها را ندارید. کادر فنی باید در شرایط خاص تصمیم‌گیری کند. با توجه به تفاضل گل، تفکر ما گرفتن امتیاز است تا به دیگر تیم‌ها برسیم. همه بازی‌های مشکل است. بعد از این بازی با ذوب‌آهن، پیکان و تراکتورسازی بازی داریم. درصدد هستیم مشکلات را برطرف کنیم و امتیازات را جمع کنیم.

امامی فردرباره حواشی به وجود آمده برای سپیدرود هم اظهار کرد: کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که ورود کریمی به سپیدرود در جهت حفظ سپیدرود در لیگ برتر است. ما نمی‌خواهیم سرنوشت سپیدرود مثل تیمی مثل راه‌آهن نشود. تلاش کریمی این است که سهمیه ما در لیگ برتر باقی بماند. بعد از آن با توجه به شرایط اقتصادی و جذب بازیکن و با توجه به شرایط بازیکنان هدف‌گذاری ما انجام می‌شود. هدف ما در حال حاضر ماندن لیگ برتر است ولی بهتر از سال گذشته. می خواهیم سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه