English

فرماندار شفت خبر داد:

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت/دریافت موافقت اصولی ۲۰۷ واحد بوم گردی در شفت

فرماندار شفت گفت: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت اعطا خواهد شد .

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت/دریافت موافقت اصولی  207 واحد بوم گردی در  شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی در نشست مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری وبوم گردی با اشاره به اینکه تا کنون 207 واحد بوم گردی در  شفت موافقت اصولی دریافت نموده اند افزود: با هماهنگی های انجام شده دهیاری های این شهرستان میتوانند پس از تمهید مقدمات نسبت به صدور پروانه ساخت و مرمت طرح بوم گردی  اقدام نمایند .

فرماندار شفت با بیان اینکه بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اهتمام و جدیت بیشتری را معمول نمایند افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط موظف  هستند آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک ها را مورد پیگیری و مشکلات موجود را در کارگروه مطرح و در صورت نیاز طرح ها را جایگزین نمایند . 

محسنی با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره ی اشتغال روستایی و عشایری، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها میتواند  به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی نمایند   افرود: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در  شهرستان شفت اعطا خواهد شد .

وی در ادامه با بیان اینکه  پرورش گل محمدی و قالی بافی یکی از ظرفیت های بالقوه شفت است و مدیران ذیربط باید برای توسعه آن برنامه ریزی نمایند افزود: گردشگری و بوم گردی می تواند فرصت های جدید شغلی را در این شهرستان خلق نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه