English

جان باختن ۸ نفر در حوادثرانندگی جاده های گیلان

فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: روز گذشته هشت نفر در حوادثرانندگی جان خود را در جاده‌های گیلان از دست دادند، ضمن اینکه تعداد بسیاری از حادثه‌دیدگان مسافر بودند.

جان باختن ۸ نفر در حوادثرانندگی جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رودبار، فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به بارندگی در جاده‌های گیلان گفت: بارندگی موجب لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید رانندگان و آبگرفتگی معابر شده است.

وی بر دقت رانندگان هنگام رانندگی به دلیل بارندگی و لغزندگی سطح جاده‌ها تأکید کرد و افزود: بی‌توجهی به موضوع مذکور می‌تواند حوادثرانندگی را به‌ دنبال داشته باشد.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه شرایط جوی در استان‌های مازندران و گلستان سبب خروج مسافران از طریق استان شده است، تصریح کرد: جاده‌های گیلان به‌ شدت پرترافیک است.

رستگار از ترافیک سنگین در محور رشت قزوین از عصر روز جمعه تا ساعت یک بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: ایام نوروز و اواخر شهریور‌ماه ترافیک مذکور را در جاده‌های گیلان شاهد هستیم و به عبارتی ترافیک سنگین موجود غیرقابل پیش‌بینی بود.

وی خواستار رانندگی با حوصله و پرهیز از حرکات‌ مخاطره‌آمیز توسط رانندگان شد و گفت: خروج مسافران استان مازندران از مسیر گیلان به‌ ویژه آزادراه رشت قزوین همچنان ادامه دارد.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به وجود خودروهای بسیار در جاده‌های استان خاطرنشان کرد: رانندگان با صبر و حوصله با ماموران پلیس‌راه همکاری داشته باشند تا ترافیک موجود مدیریت شود و مسافران با سلامت گیلان را ترک کنند.

رستگار به ترافیک نیمه‌سنگین در محور آستارا اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: رانندگان با توجه به شرایط کوهستانی و دوطرفه بودن مسیر مذکور دقت لازم را داشته باشند و از سبقت و تجاوز به چپ پرهیز کنند تا حادثه‌ای ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه روز جمعه بسیار پرحادثه بود، گفت: روز گذشته هشت نفر در حوادثرانندگی جان خود را در جاده‌های گیلان از دست دادند، ضمن اینکه تعداد بسیاری از حادثه‌دیدگان مسافر بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه