English

تفاهمنامه همکاری بین سازمان محیط زیست و استانداری گیلان امضا شد

تفاهمنامه همکاری در راستای تهیه و اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق حفاظت محیط زیست توسط معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و محمدعلی نجفی استاندار گیلان امضا شد.

تفاهمنامه همکاری بین سازمان محیط زیست و استانداری گیلان امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، تفاهمنامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری گیلان در راستای تهیه و اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق حفاظت محیط زیست توسط معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و محمدعلی نجفی استاندار گیلان امضا شد.

حفاظت از تنوع زیستی کشور و دستیابی به رویکردی همه‌جانبه، کاربردی و پویا به منظور حفظ و نگهداری منابع اکولوژیک و بهره‌برداری خردمندانه از این منابع و جلب مشارکت در اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق «حفاظت، احیا و بازسازی، طبیعت‌گردی، آموزش و پژوهش، مشارکت جوامع محلی» و هدایت فعالیت‌ها در راستای مدیریت یکپارچه زیست‌بومی در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط حاکم بر مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از اهداف اجرای تفاهمنامه مذکور است.

تصویب و پایدار کردن ردیف اعتباری برای «اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق و تأمین زیرساخت‌ها در مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان» توسط استانداری، ایجاد سازوکار مورد نیاز به منظور مشارکت و بهره‌گیری از توان و ظرفیت جوامع محلی و تشکل‌های مردم‌نهاد، فعال کردن کارگروه اجرای طرح‌های مدیریت مناطق و هدایت برنامه و فعالیت‌های دستگاه‌های دیگر با سند طرح‌های مذکور در مناطق و عرصه‌های پیرامونی تأثیرگذار و همچنین معرفی متقاضیان ذی‌صلاح طبق دستورالعمل سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق چهارگانه به سازمان حفاظت محیط زیست، چهار بند مورد توافق در تفاهمنامه تهیه و اجرای برنامه‌های طرح مدیریت مناطق است.

به گزارش موج، شرکت در جلسه کارگروه پسماند گیلان، نشست با مجمع نمایندگان استان، دیدار با محمدعلی نجفی استاندار و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان از برنامه‌های روز گذشته معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گیلان بود.

افتتاح استخر شنای بانوان در بندر انزلی، بازدید از تالاب انزلی و مناطق شفت از جمله برنامه‌های سفر دو روزه ابتکار در گیلان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه