English

کشاندن همه‌ مسائل به تریبون نماز جمعه، موجب نا امیدی مردم می‌شود

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دولت نقدپذیر است گفت: کشاندن همه‌ی مسائل و مشکلات به تریبون نماز جمعه، موجب نا امیدی مردم و سوء استفاده دشمنان می‌شود.

کشاندن همه‌ مسائل به تریبون نماز جمعه، موجب نا امیدی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری در نشست مشترک امامان جمعه با استاندار بمناسبت هفته‌ی دولت با بیان اینکه دولت نقدپذیر است، گفت: کشاندن همه‌ی مسائل و مشکلات به تریبون نماز جمعه، موجب نا امیدی مردم و سوء استفاده دشمنان می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان با اشاره به مطرح شدن مشکلات شهرستان‌ها و دغدغه‌های امامان جمعه در مورد مسائل مختلف استان گفت: بسیار جلسه‌ی خوبی بود و مشکلات منطقه را از امامان جمعه درد آشنا شنیدیم و این از افتخارات اسلام است که نماز جمعه را برگزار کرد تا مردم را به تقوا دعوت کنند و مشکلات منطقه و سیاست آفاق بیان شود.

آیت ا… قربانی همچنین خطاب به امامان جمعه گفت: از ائمه‌ جمعه نیز می‌خواهم که با مسئولان تعامل داشته باشند و بعضی از وقت‌ها به دلیل فراهم نبودن شرایط نمی‌شود هر چه ما بخواهیم انجام شود.

وی با بیان اینکه کار ها با قدرتنمایی حل نمی‌شود گفت: همه‌ی ما با هم برادر هستیم و به عنوان سرباز نظام هر کدام در جایگاه های متفاوتی که داریم یک هدف را که خدمت به مردم است پیگیری می‌کنیم.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان افزود: نباید برخی از مسائل و مشکلات از ابتدا به نمازهای جمعه کشانده شود چون دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و مردم نیز از نظام نا امید می‌شوند.

امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: دولت انتقادات صحیح و تذکرات راهگشا را می‌پذیرد.

وی با بیان روایتی از امام صادق(ع) تقوا، حلم و بردباری و برخورد مناسب با مردم را از خصایصی که باید امامان جامعه و مسئولان داشته باشند عنوان کرد و گفت: امام جمعه باید پدر مهربان جامعه باشد.

آیت ا… قربانی توجه به فرهنگ را از دیگر وظایف مهم امامان جمعه دانست و گفت: باتوجه به تهاجم فرهنگی دشمنان با استفاده از ابزارهای جدید باید با زبان روز و شناخت دقیق روح اسلام و قرآن در جامعه رفتار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه