English

امام جمعه کیش :

در حوزه رعایت عفاف و حجاب دولت و قوه قضاییه به وظایف خود عمل کنند

امام جمعه کیش گفت: دولت و قوه قضاییه در حوزه رعایت عفاف و حجاب مسئولیت دارند و باید به وظایف خود عمل کنند

در حوزه رعایت عفاف و حجاب دولت و قوه قضاییه  به وظایف خود عمل کنند
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار‌های اخیر با دانشجویان و مسئولان درباره ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، گفت: کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است و باید برای جلوگیری از این منکر برنامه‌ریزی دقیق، جدی و سریع انجام شود.

وی گفت: دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی، هویت ایرانی و اسلامی، ملت ایران را هدف گرفته است.

امام جمعه کیش از بانوان و مردم خواست برابر این توطئه دشمن ایستادگی کنند و بدانند مسئله حجاب یک مسئله شرعی، قانونی، سیاسی و امنیتی است و همه باید به هنجار‌های اجتماعی و قانونی پایبند باشیم.

وی به صدور اطلاعیه‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: از شهادت فرزندان ایران و شهدای امنیت کشورمان دل خون هستیم و نمی‌گذاریم خون شهدا و هویت کشور پایمال شود.

نماز جمعه کیش

امام جمعه کیش به شرایط بحرانی و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: کابینه نتانیاهو در حال فروپاشی است و با کشتار مردم و شهادت خانواده سران مقاومت از جمله فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس قصد دارد شکست خود را جبران کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز از کشور‌های اسلامی خواست برابر جنایت رژیم صهیونیستی سکوت نکنند.

امام جمعه کیش گفت: حمله به کنسولگری ایران یکی دیگر از توطئه‌های رژیم صهیونیستی برای افزایش درگیری و نزاع در منطقه و کشیده شدن پای جمهوری اسلامی ایران به جنگ بود، اما با تدبیر حکیمانه جمهوری اسلامی این حادثه نیز مدیریت شد.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی مطمئن باشند جمهوری اسلامی ایران به جنایات آنان پاسخ قطعی و پشیمان کننده خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به تلاش مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی، حکومت علوی است و همه امور باید مطابق با اسلام پیش برود.

امام جمعه کیش گفت: در حکومت اسلامی اختلاف طبقاتی و تفاوت معنا دارد و درآمد و حقوق و دستمزد، رانت و انحصار طلبی جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز موقعیت و شرایط کیش را برای تبدیل شدن به نمونه حکومت اسلامی مناسب و مساعد دانست و گفت: اداره امور در بنگاه‌های شبه دولتی، نیمه دولتی و خصولتی به ضرر اقتصاد کشور است و دولت تنها باید ناظر باشد.

وی گفت: مسئولان با ایجاد کمیته‌های تخصصی و با مشارکت مردم برای رشد تولید و رفع موانع تلاش کنند.

امام جمعه کیش از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: دولت باید به وضع سخت معیشتی مردم توجه و برای ارتقاء سطح زندگی آنان تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز با گرامیداشت بیست و نهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌ها و خدمات دلاورمردان ارتش قدردانی کرد و گفت: ارتش، برابر توطئه‌های داخلی، در دوران دفاع مقدس و در بحران‌ها و حوادث همواره پشتیبان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه کیش، بصیرت و ولایت پذیری را دو راهکار مهم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور بیان کرد و گفت: کوته فکری و ایجاد فرقه‌های انحرافی، دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام، کشور و مردم ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه