English

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین:

همه مسلمانان جهان بایدهرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین گفت: وظیفه همه مسلمانان وعلمای اسلامی، تحریم هرگونه ارتباط با رژیم غاصب اسرائیل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

همه مسلمانان جهان بایدهرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را تحریم کنند
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الا سلام والمسلمین محمد حسن اختری در پایان راهپیمایی روز قدس در مصلی جزیره کیش ضمن تقدیر از حضور گسترده شهروندان این منطقه آزاد کشور در راهپیمایی و تمهیدات مسئولان در برگزاری هرچه باشکوه تر روز جهانی قدس گفت: امسال مساله قدس وروز جهانی قدس با سالهای پیش متفاوت است زیرا عملیات قدرتمند وموفق طوفان الاقصی در میان آزادگان جهان اشتیاق و حرکتی جدید ایجاد کرده است.

وی افزود: در 70 سال گذشته جهان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی بوده است و بسیاری از کشورهای عربی واسلامی حتی جرات نمی کردند به این جنایات واکنشی بدهند اما شاهد هستید امروز در کنگره آمریکای جنایتکار و پایتخت انگلیس جنایت پیشه طوفانی به پاشده و پرچم های آمریکا ،و انگلیس را در این کشورها به آتش می کشند و بسیاری از تحلیلگران در این کشورها علیه اسرائیل موضع گیری می کنند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین تصریح کرد: امروز می بینیم در شورای امنیت از 15 عضو این شورا، 14 عضو علیه اسرائیل رای می دهند وامریکای جنایتکار مجبور به سکوت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری درادامه گفت: مردم کشورما 45 سال است به دعوت رهبرکبیر انقلاب (ره) این حرکت حماسه ای رو به گسترش را به پا می دارند . حرکتی که امسال با انجام عملیات طوفان الاقصی با استقبال و وسعت بیشتری در جهان انجام شد.

  وی اظهار داشت : امروز تحلیلگران جهانی معتقدند رژیم اشغالگر قدس دیگر به جایگاه قبل از اجرای عملیات طوفان الاقصی برنخواهد گشت زیرا عملیات طوفان الاقصی مقاومت را آنچنان گسترش داده که امروز در فلسطین رژیم اشغالگر قدس زمین گیر شده و سوریه ، لبنان ، عراق و یمن هم پرچم داران مبارزه با رژیم صهیونیستی واستکبار جهانی شده اند. 

  رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین با اشاره به مقاومت مقتدرانه یمن در دریای سرخ گفت: امروز یمن با مقاومت مقتدرانه خود بدترین ذلت را به آمریکا وانگلیس داده است این امر بیانگر توسعه مقاومت است و مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه با وجود گرسنگی و مشقات فراوان حتی نبود دارو ، مقاومت خود را حفظ کرده اند و تصمیم شان هم ادامه این مقاومت است.

وی افزود: حماس توانسته است ضربات سنگینی به پیکره ارتش اسرائیل وارد کند ارتشی که به اصطلاح شکست ناپذیر قلمداد می شد اما امروز بیش از هزار نیروی نظامی و 250 افسر ازتش  رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده اندو می بینیم که وضعیت رژیم اشغالگر قدس بسیار بحرانی است و روز به روز هم بدتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری گفت: امروز بسیاری از مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می کنند و باید این حرکت ادامه یابد و ضرورت دارد با تداوم این مبارزات واعلام انزجارها، باعث شود از امکانات سیاسی، حقوقی و بین المللی علیه جنایتکاران اسرائیلی استفاده شود واین رژیم غاصب را به محاکمه بکشانند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین با اشاره به آیات قرآن کریم تاکید کرد: امروز امید مردم فلسطین به حرکت های مردمی مسلمانان وآزادگان ایران وجهان است و حضور پرشور و مشت های گره کرده مسلمانان جهان به مردم فلسطین توان وانگیزه می دهد اما مهمتر از همه راههای حمایت از مردم فلسطین این است که همه کشورهای مسلمان باید هرگونه ارتباط با اسرائیل را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با فتواهای سریع تحریم کرده و باید از و هرگونه رابطه با اسرائیل جلوگیری شود.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا روز قدس سال آینده شاهد ریشه کن شدن غده سرطانی اسرائیل درجهان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه