English

امام جمعه کیش:

جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکم و منطقی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد داد

امام جمعه کیش گفت: جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار پاسخ محکم و منطقی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکم و منطقی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد داد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه کیش با تسلیت شهادت سردار زاهدی و همراهانش در بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهدای حادثه تروریستی راسک و چابهار گفت: رژیم صهیونیستی در استیصال است و با این اقدام‌ها روند سقوط خود را تسریع می‌کند.

امام جمعه کیش تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز دو سیلی محکم خورد نخست راهپیمایی روز قدس که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های دیگر برگزار شد و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و دوم اینکه محور مقاومت ضربات کوبنده و پشیمان کننده‌ای بر پیکره این رژیم وارد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز عملیات طوفان الاقصی را آغاز نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم با جنایت‌های بی سابقه‌ای که در غزه انجام داد دیگر نمی‌تواند روی پای خود بایستد و با بزرگترین حامی خود یعنی آمریکا هم دچار اختلاف شده است.

امام جمعه کیش به نوزدهم فروردین ۱۳۵۹ سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران، افزود: دوستی با دشمنان خدا جز خسارت چیزی نخواهد داشت و هرکشوری با آمریکا پیمان دوستی بست ضرر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام اشاره کرد و از مدیران منطقه آزاد کیش خواست با برگزاری جلسات هم افزایی و اندیشه ورزی با توجه به ظرفیت‌های منطقه برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال اقدام کنند.

امام جمعه کیش، مسئله حجاب را براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، قانون حکومت اسلامی برای معتقدان و غیر معتقدان دانست و تأکید کرد: باید در کیش هم برای مشارکت مردم در حوزه حجاب و عفاف برنامه ریزی شود.

وی سالروز شهادت شهیدان صیاد شیرازی، مرتضی آوینی و آیت الله صدر را نیز گرامی داشت و از مردم و مسئولان برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه