English

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه:

پلیس کرمانشاه برای مقابله با جرم، جنایت و فساد عزمی جزم دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تا به امروز ۵۰۴ نفر از عوامل نیروی انتظامی در این استان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که این خود نشان دهنده عزم جدی این ارگان برای مقابله با جرم، جنایت و فساد است.

پلیس کرمانشاه برای مقابله با جرم، جنایت و فساد عزمی جزم دارد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان، فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه روز دوشنبه در حاشیه برنامه بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در جمع خبرنگاران افزود: شهید مقام والایی نزد پروردگار دارد و به همین مناسبت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادواره شهدای انتظامی بالاخص ۱۱ شهید شهرستان راسک و ۲ شهید جدید انتظامی در کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در حسینیه مزار شهدای باغ فردوس برگزار شد، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه تجلیل از مقام شامخ شهدا به خصوص شهدای مدافع امنیت و خانواده های آنان است؛ مجموعه انتظامی استان با توجه به نگاه انقلابی و روحیه شهادت طلبی آمادگی خود را برای دفاع از حقوق مردم اعلام می کند.

سردار حاجیان افزود: مصداق عملی این حرف شهادت ۷۳ تن از کادر نیروی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ است؛ پلیس خود را مدافع امنیت، جان، مال و ناموس مردم می داند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان پس از شهادت سرهنگ «شهریار بابایی» با مخلان امنیت و سوداگران مرگ با قاطعیت بیشتری برخورد خواهد کرد، گفت: نیروی انتظامی استان به هیچ احدی اجازه نخواد داد تا آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند و این مخلان بدانند که تا پای جان بر عهدی که بسته ایم ایستاده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه