English

مرکز مالی بورس تهران در کرمانشاه به زودی راه‌اندازی می‌شود

به بر اعلام مدیرعامل شرکت بورس تهران، مرکز مالی بورس تهران در کرمانشاه با همکاری مسئولان استان به زودی ایجاد و این استان به بازار سرمایه و مرکز کسب و کار تبدیل می شود.

مرکز مالی بورس تهران در کرمانشاه به زودی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، طی جلسه ای در دفتر استاندار کرمانشاه و با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت بورس تهران و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، محمود گودرزی با تشکر از همراهی و حمایت مدیران استان برای بهره مندی این استان از مزایای ورود شرکت ها و پروژه ها به بورس، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تبدیل کرمانشاه به مرکز مالی بورس تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم که کرمانشاه در زمینه گسترش بورس و تامین مالی از طریق بازار سرمایه به الگوی کشوری تبدیل شود و در همین راستا کرمانشاه به بازار سرمایه و توسعه کسب و کار تبدیل می شود.

گودرزی بیان کرد: ایده ها و راهکارهایی داریم که مرکز مالی بورس تهران در استان کرمانشاه دایر شود و به همین منظور فرهنگ سازی برای ارتقای سواد مالی در استان مهم است.

استاندار کرمانشاه هم در این دیدار با استقبال از رونق و رشد مراکز بورس در استان و زمینه سازی برای ورود شرکت ها به بازار سرمایه، گفت: ما در کرمانشاه به دنبال تقویت ساختارهای اقتصادی و رونق اقتصادی به منظور افزایش ثروت آفرینی و رشد اشتغال هستیم.

محمدطیب صحرایی بر ارائه آموزش های روند برنامه های بورس در استان برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مراکز مالی بورس ظرفیت مناسبی برای رونق اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی استان خواهد بود که ما از هرگونه برنامه مراکز بورس در کرمانشاه استقبال می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه