English

رئیس سازمان صمت کرمانشاه:

عرضه سهام سوخت سبز زاگرس در بورس، نماد عینی مردمی‌شدن اقتصاد کشور است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پروژه دانش‌بنیان سوخت سبز کرمانشاه در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، مصداق بارز مردمی‌شدن اقتصاد کشور است.

 عرضه سهام سوخت سبز زاگرس در بورس، نماد عینی مردمی‌شدن اقتصاد کشور است

محسن دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در حاشیه مراسم معارف عرضه عمومی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس(بیواتانول کرمانشاه) در بازار سرمایه، درباره کم‌وکیف اجرایی شدن پروژه اظهار کرد: شرکت سوخت سبز  که امروز رسما وارد تالار بورس شد، سالانه ۶۶ میلیون لیتر اتانول تولید می‌کند.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه افزود: محصول این پروژه در واقع موجبات افزایش اوفتان‌افزایی سوخت را در کشور به‌وجود می‌آورد، چراکه ورودی این کارخانه سبز است چون غلات است و فرآیند سبز است، چون هیچ‌گونه آلایندگی در این پروژه پالایشگاهی وجود ندارد و در نهایت محصول نیز سبز است، چراکه جایگزین m.t.b.e می‌شود که در مجموع هم آلایندگی سوخت را پایین می‌آورد و هم اوفتان‌افزایی بنزین را افزایش می‌دهد.

دارابی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (بیواتانول کرمانشاه) از محل طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: با اجرایی شدن این پروژه، دست‌کم ۲۷۰ نفر از نیروهای بومی استان مشغول به کار خواهند شد و گرید صنعتی استان  با توجه به دانش‌بنیان بودن پروژه قطعا یک درجه بالاتر خواهد رفت.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه ادامه داد: روز شنبه ۸ مهرماه با بازگشایی بازار بورس، پذیره‌نویسی شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس(بیواتانول کرمانشاه) شروع می‌شود و پیش‌بینی‌های بازار سرمایه و ما این است که حداکثر تا ۷۲ ساعت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پذیره‌نویسی آن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه