English

استارت اجرای سیستم درآمد هزینه در اداره درآمد شهرداری کرمانشاه زده شد

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه، راه‌اندازی سیستم درآمد و هزینه توسط سازمان فاوا با اولویت‌بندی منطقه 4 شروع به کارکرده و تمام مناطق و سازمان‌ها در این سیستم جای خواهند گرفت.

استارت اجرای سیستم درآمد هزینه در اداره درآمد شهرداری کرمانشاه زده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل فاوا در خصوص راه‌اندازی سیستم درآمد هزینه در اداره درآمد شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به مکانیزه شدن فعالیت شهرداری‌ها در حوزه‌های عملیاتی بخصوص رویدادهای مالی و درآمدها لزوم یک سیستم که نقش رابط بین سیستم‌هایی همچون شهرسازی، نوسازی، کسب و پیشه، عوارض خودرو و ... سیستم حسابداری و دریافت و پرداخت در شهرداری‌های بزرگ همچون شهرداری کرمانشاه امری ضروری می‌نماید.

وی در ادامه افزود: سیستم درآمد یک حلقه ارتباطی است که از تکرار عملیات ورود اطلاعات در سیستم‌های مختلف که موجب ایجاد هزینه و بروز اشتباهات احتمالی می‌شود جلوگیری می‌کند و ضمن تولید صورتحساب، درآمد، اسناد مالی مربوطه را تولید و به سیستم حسابداری مالی انتقال می‌دهد.

مدیرعامل فاوا بابیان اینکه باید قدر زمان را بدانیم، تصریح کرد: هر وقت از فرصت‌ها استفاده نکردیم، شکست خوردیم و بنا بر کلام حضرت امیر (ع)، فرصت‌ها را باید غنیمت بشماریم، از این امکانات سیستم درآمد به مواردی همچون یکپارچگی اطلاعات درآمد با سایر سیستم‌های فعال در حوزه مالی و اداری شهرداری، تعریف انواع سرفصل‌های درآمدی، تهیه گزارشات کنترلی و مقایسه‌ای برای بازه‌های مختلف زمانی و نگهداری سوابق برنامه ریزی و اجرایی می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه