English

به مناسبت دهه فجر:

مشعل گاز ۶ روستا و ۱۱ واحد صنعتی در بیجار روشن شد

همزمان با نهمین روز دهه فجر و با حضور استاندار کردستان گازرسانی به ۱۷ واحد صنعتی، روستایی و ساختمانی در شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مشعل گاز ۶ روستا و ۱۱ واحد صنعتی در بیجار روشن شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، امروز جمعه ۲۰ بهمن ماه جاری، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین، آیین افتتاح و بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به واحدهای صنعتی، روستایی و ساختمانی در شهرستان بیجار  با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

امروز مشعل گاز روستاهای خیرآباد، مخور ،علی سرخ، سبزوار، چهل امیران و گوگ تپه در شهرستان بیجار روشن شد و مردم این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

۱۱ واحد در بخش صنعتی و ۴ پروژه مقاوم سازی و زیربنایی در حوزه ساختمانی از دیگر پروژه‌های این شهرستان بود که امروز گازدار شدند.

گفتنی است بر اساس این گزارش ؛ ضریب نفوذ گاز کشور مخصوصاً در بخش روستایی حدود ۸۶ درصد است اما این شاخص در استان کردستان ۱۰۰ درصد است.

با اتصال هزار و ۲۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در طول سه سال گذشته به شبکه گاز سراسری در استان، ۴۷ میلیون لیتر سوخت مایع از گردونه مصرف خارج شد.

تاکنون هزار و ۶۵۰ روستای سطح استان گازرسانی شده و ۲۳۳ روستا در بیجار نیز گازرسانی آن به پایان رسیده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه