English

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان:

آزمون ارتقاء درجه نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در کردستان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان گفت: آزمون ارتقاء درجه برای ۲۰۳ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد.

 آزمون ارتقاء درجه نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، پیام جلالی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان در این زمینه اظهار کرد: دوازدهمین مرحله ارتقاء درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان با حضور نمایندگان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

 جلالی با بیان اینکه این آزمون در دو قسمت برادران و خواهران اجرا شد، افزود:  این آزمون‌ها همه‌ساله به‌منظور ارتقای درجه و افزایش توان کلی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی با هدف شناسایی نقاط ضعف، قوت و توانایی جسمی امدادگران و نجاتگران به منظور سازماندهی آنها در تیم‌های تخصصی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان با اشاره به اینکه آزمون در دو قسمت آمادگی جسمانی و مهارتی برگزار شد، ادامه داد: آزمون جسمانی شامل دو ۵۴۰ متر و ۹*۴، دراز‌نشست و معلق ماندن و آزمون مهارتی شامل کار با تجهیزات نیمه‌سنگین ست هیدرولیک و پنوماتیک، کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و کار در فضای معلق و کار با طناب است.

 جلالی در ادامه بیان کرد: هر ساله شاهد افزایش تعداد پایگاه‌های امداد هستیم و هم‌اکنون پایگاه وینسار شهرستان قروه در حال تکمیل است و امیدوارم بتوانیم زودتر پایگاه امدادی وینسار را راه‌اندازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه