English

لاستیک بارز حامی مالی بسکتبال بانوان شد

گروه صنعتی لاستیک بارز با تلاش وکوشش استاندار کردستان در گام اول حامی مالی تیم بسکتبال جوانان کردستان در لیگ یک کشور و تیم بسکتبال بانوان کردستان در فصل آینده لیگ برتر کشور شد.

لاستیک بارز حامی مالی بسکتبال بانوان شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه صنعتی لاستیک بارز در زمینه حمایت از ورزش بسکتبال استان؛ تشریح کرد که کردستان دارای چهره های سرشناس ورزشی در کشور همانند  "سروه ضرغامیان" مربی شایسته بسکتبال است که توانست کردستان را قهرمان سوپر لیگ کشور کند و همچنین مردان بزرگی در سطح ملی همانند "جمیل لطف الله نسبی" سرمربی نامدار تیم ملی تنیس روی میز را دارد که با ایران مدال برنز بازی های آسیایی را در هانگژو چین بعد از ۶۵ سال به دست آورد.

وی با اشاره به چهره های سرشناس رشته کشتی فرنگی و  آزاد  در کردستان ، افتخار آفرینی " محمد مبین عظیمی "در کشتی آزاد با کسب مدال طلای جوانان جهان و بر افراشتن پرچم ایران ستود.  

زارعی کوشا افزود: "خیلی خوشحالم که امروز شرکت لاستیک بارز به عنوان حامی مالی در بسکتبال بانوان وارد شد و انشالله با موفقیت این بانوان، لاستیک بارز اسپانسر دیگر تیم های ورزشی در رشته های دیگر شود و جا دارد دیگر صنایع و شرکت های استان هم به عنوان حامی مالی به ورزش کردستان ورود کنند"

وی خواستار حمایت واحدهای تولیدی از تیم های که در لیگ کشوری حضور دارند؛ شد و افزود: چراغ اول را گروه صنعتی لاستیک بارز کردستان با حمایت از تیم بسکتبال بانوان روشن کرده است که امید می رود دایره این تفکر با حمایت مدیران واحدهای بزرگ تولیدی وسیع تر شود. 

در این جلسه از لباس تیم بسکتبال بانوان کردستان جهت حضور در لیگ برتر جوانان کشور با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت بارز و نماینده مجلس و سرپرست ورزش و جوانان رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه