English

گل گهر در دقیقه ۹۰ بازی برده را به استقلال خوزستان واگذار کرد

گل‌گهر سیرجان که 90 دقیقه در بازی جلو بود با کامبک استقلال خوزستان به تساوی دو بر دو رضایت داد.

گل گهر در دقیقه 90 بازی برده را به استقلال خوزستان واگذار کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، قطار لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیست و چهارم رسید و در مسابقات این هفته امروز (پنجشنبه) گل‌گهر میزبان استقلال خوزستان بود و در پایان این بازی به تساوی رسید.

* گل‌گهر ۲ - ۲ استقلال خوزستان

گل:

سعید سحرخیزان (دقیقه ۵۶) و قائم اسلامی‌خواه (دقیقه ۹۰) برای گل‌گهر، آسو رستم (دقیقه ۲+۹۰) و محمود مطلق‌زاده (دقیقه ۴+۹۰) برای استقلال خوزستان

شرح گل:

در حالی که بازی با تساوی بدون گل در حال پیگیری بود، سعید سحرخیزان از قلب دفاع استقلال خوزستان فرار کرد و توپی را که بایناما برایش فرستاده بود در آستانه محوطه جریمه حریف دریافت کرد. دروازه‌بان استقلال برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود و ینابراین سحرخیزان به راحتی دروازه مهمان خوزستانی را در دقیقه ۵۶ باز کرد.

در حالی که بازی رو به پایان بود، پوریا لطیفی‌فر از سمت راست دروازه استقلال با پاس کات‌بک توپ را به قائم اسلامی‌خواه رساند و او هم با شوتی محکم گل دوم تیمش را زد.

بعد از گل دوم گل‌گهر به نظر می‌رسید کار برای تیم اهوازی تمام شده است اما دو دقیقه بعد ضربه سر آسو رستم را محمدرضا اخباری، دروازه‌بان گل‌گهر ناقص دفع کرد و همان توپ وارد دروازه شد تا اختلاف به یک گل برسد.

دقیقه ۴+۹۰ هم محمود مطلق‌زاده از پشت محوطه جریمه توپی را که روی هوا بود با یک ضربه والی زیبا وارد دروازه گل‌گهر کرد تا تیم سیرجانی بازی‌ای را که تا دقیقه ۹۰ در آن برنده بود، با تساوی عوض کند و هر دو تیم یک امتیاز کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه