English

وزیر ورزش و جوانان در رونمایی از سامانه سوت زنی:

فرهنگ مبارزه با فساد در عرصه‌های مختلف ورزشی باید ترویج شود

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سامانه سوت زنی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در حوزه ورزش و جوانان تاکید کرد.

فرهنگ مبارزه با فساد در عرصه‌های مختلف ورزشی باید ترویج شود
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی صبح امروز ۲۸ اسفند در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه با قدردانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع‌ بابت رونمایی از این سامانه اظهار داشت: قرار بود این رونمایی اوایل فروردین انجام شود اما با تلاش‌هایی که انجام شد، این رونمایی زودتر صورت گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای برای راه‌اندازی این سامانه ندارند، اما با توجه به اینکه مشی دولت مبارزه با فساد در ساختارهای دولتی است و با توجه به اینکه در ذات ورزش هیچ چیزی پنهان نیست و مسائل رسانه‌ای خواهد شد، مجموعه همکاران ما شرایطی را به وجود آوردند تا این بستر شکل بگیرد هر چند تاکنون در این مجموعه مورد حادی نداشتیم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت اقدامات را یکی از مسائل مهم این وزارت‌خانه دانست و گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به این خاطر این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ما مجموعه‌های مختلفی در دستگاه ورزش و جوانان داریم و باید این سامانه را داشته باشیم و بحث شفافیت یکی از بحث‌های مهم در دستگاه‌های اجرایی است و این باعث می‌شود تا اعتماد مردم را جلب کنیم و این زمانی رخ می‌دهد که اقدامات ما شفاف باشد.

او در پایان درباره اثرات شفافیت اقدامات گفت: وقتی بقیه بدانند که سالم کار می‌کنیم، امور با اثربخشی خوبی پیش می‌رود و تلاش کردیم این شفافیت را دنبال کنیم. آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی، یکی از کارهایی است که در مبارزه با فساد صورت می‌گیرد و من از زحمت‌کشان این سامانه تشکر می‌کنم.

در ابتدای این آیین، معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص کارکردهای سامانه و سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه دسترسی مخاطبان به آن توضیحاتی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه