English

ژاوی پس از برد مقابل ناپولی:

بارسلونا از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

سرمربی آبی‌-اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر ناپولی راضی است. او گفت بارسلونا از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

بارسلونا از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست
به گزارش خبرگزاری موج

، بارسلونا که در دیدار رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر ناپولی متوقف شده بود در بازی برگشت توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.

به نوشته اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: به این بازیکنان و تیمم به شدت افتخار می کنم. بازیکنان بارسلونا نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. ما در بسیاری از لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. من پیش از این هم گفتم که اعلام خداحافظی من باعث تغییراتی مثبتی در تیم شده و این تغییرات همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: بعد از ۴ سال توانستیم راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شویم و این گامی مثبت است و باید از این موفقیت لذت ببریم. انتقادهای زیادی از تیم ما شد اما امشب نشان دادیم که می‌توانیم در لیگ قهرمانان اروپا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنیم. این بارسلونا توانایی‌های بالایی دارد و می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

ژاوی در پایان گفت: فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم بیشتر از این هم گل بزنیم. در نهایت مهم صعود بود که به آن رسیدیم وفکر می‌کنم شایسته صعود هم بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه