English

گزینه‌های روی میز داوری دربی

رییس دپارتمان داوری فدراسیون توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت داوران مجاز برای استفاده از سیستم VAR ارائه کرد.

گزینه‌های روی میز داوری دربی
به گزارش خبرگزاری موج

، دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری عنوان کرد: صبح امروز با مدیر بخش VAR در فیفا ،تماسی حاصل شد و بر این اساس وی اعلام کرد که با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته،مدارک سه داور شایسته کشورمان در بحث قضاوت با VAR به تأیید فدراسیون بین‌المللی فوتبال رسید.

وی افزود: بدین ترتیب، لایسنس بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی هم به عنوان داور زمین VAR مورد تأیید فیفا قرار گرفت و صادر شد. این موضوع در پلتفرم مربوطه در فیفا هم مورد بررسی قرار گرفت که گواه تاییدیه مسؤول مربوطه در فدراسیون بین‌المللی فوتبال بود.

انتشار این خبر در فاصله دو روز مانده تا دربی ۱۰۳ پایتخت نشان دهنده احتمال قضاوت یکی از این سه داور در دربی صد و سوم است.

از مدتی قبل از وحید کاظمی به عنوان گزینه اول قضاوت دربی 103 یاد می‌شد و اعلام نام او به عنوان داور دیدار استقلال و پرسپولیس در انتظار تأیید فیفا برای ارسال لاینسس VAR بود. شب گذشته لاینسس کاظمی به همراه بیژن و پیام حیدری رسید و کمیته داوران نیز کاظمی را برای یکصدوسومین دربی پایتخت انتخاب کرد.

قرار است از بین پیام یا بیژن حیدری یک نفر به عنوان داور چهارم انتخاب شود. موعود بنیادی‌فر که قضاوت دربی رفت را برعهده داشت به همراه مهسا قربانی و داور تاجیکستانی در اتاق VAR حضور خواهند داشت. همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های کاظمی برای دربی خواهند بود.

دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر ساعت 20 چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه