English

جواد فروغی:

من انتخابات را همیشه به عنوان حقم در نظر می‌گیرم

قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی ابراز داشت: من انتخابات را همیشه به عنوان حقم در نظر می‌گیرم. باید با انتخاب نمایندگان اصلح برای آینده خود اهمیت قائل شویم‌ و با حساسیت زیاد نمایندگان خود را انتخاب کنیم و از آنها بخواهیم که در تمام زمینه‌ها مطالبه‌گر باشند.

من انتخابات را همیشه به عنوان حقم در نظر می‌گیرم
به گزارش خبرگزاری موج

، جواد فروغی که در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: من انتخابات را همیشه به عنوان حقم در نظر می‌گیرم. باید با انتخاب نمایندگان اصلح برای آینده خود اهمیت قائل شویم‌ و با حساسیت زیاد نمایندگان خود را انتخاب کنیم و از آنها بخواهیم که در تمام زمینه‌ها مطالبه‌گر باشند.

قهرمان المپیک توکیو افزود: به عنوان یک ایرانی و ورزشکار وظیفه خود دانستم که در انتخابات شرکت کنم و این توفیق نصیب من شد که در اینجا رای خود را به صندوق بیندازم و وظیفه ملی خود را انجام دهم.

او خاطرنشان کرد: از نمایندگانی که انتخاب می‌شوند درخواست می‌کنم به فکر مردم باشند و مسائل اقتصادی مردم را به‌ویژه مد نظر قرار دهند و به فکر رفاه، امنیت و سفره مردم باشند و خود را مرتب مدیون مردم بدانند.

فروغی در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک قهرمان المپیک از یک نماینده چه درخواستی به‌ویژه در رشته تیراندازی دارد گفت: تیراندازی متاسفانه با وجود المپیکی‌ بودن در آن جایگاهی که باید باشد قرار نگرفته است. از مسئولین ورزش و نمایندگان مجلس این درخواست را دارم که به ورزش بیشتر بها دهند. تهیه سلاح و مهمات یک مقدار هماهنگی‌های فرافدراسیونی می‌خواهد. اموری که به نمایندگان محول می‌شود برای این نوع هماهنگی‌هاست و برای رفع مشکلات باید کوشا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه