English

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران:

ایران شایستگی حضور در فینال را داشت

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با قطر گفت: ما شایسته رسیدن به دیدار پایانی بودیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرمنده مردم شدیم.

ایران شایستگی حضور در فینال را داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه.نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ تیم ملی همراه شد.

علیرضا جهانبخش در پایان این دیدار اظهار کرو: ما تمام تلاش‌مان را کردیم که در این بازی با پیروزی از زمین خارج و راهی فینال شویم. شایستگی بازیکنان ایران رسیدن به دیدار پایانی بود.

او ادامه داد: به تمام اعضای تیم ملی که در این ۴۰، ۵۰ روز واقعاً زحمت کشیدند، افتخار می‌کنم و در بازی با قطر در ۳ صحنه که اصلاً انتظار آن را نداشتیم، گل دریافت کردیم. تمام فکر و ذکرمان شاد کردن دل مردم بود و شرمنده آنها شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران افزود: در این شرایط بد اقتصادی می‌توانستیم باعث شادی دل مردم شویم، اما با اینکه تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم، اما در پایان شرمنده مردم شدیم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که اکنون فقط آه و افسوس آن برای تیم باقی مانده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتیم که با نسل فعلی تیم ملی افتخار آفرینی کنیم، اما افسوس که باز هم ناکام بودیم. بازیکنان تا الان هم کار بزرگی کردند، اما شانس با آنها یار نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه