English

اردن با یک گل به ماجراجویی تاجیک‌ها پایان داد

اردن با برتری برابر تاجیکستان به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

اردن با یک گل به ماجراجویی تاجیک‌ها پایان داد
به گزارش خبرگزاری موج

، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳،  با دیدار تاجیکستان و اردن در ورزشگاه احمد بن علی در شهر دوحه شروع شد و در نهایت اردن با برتری یک بر صفر در این دیدار راهی نیمه نهایی شد.

تاجیک ها در شروع خیلی خوب ظاهر شدند.  روی یک حرکت خوب از سمت راست و ارسال عرضی، ضربه احسون پنشنبه به تیرک دروازه اردن برخورد کرد که این جدی ترین موقعیت بازی در نیمه نخست بود. در ادامه بازیکنان اردن یکی دو موقعیت گلزنی خلق کردند تا دروازه حریف شان را باز کنند اما تلاششان راه به جایی نبرد.

در نهایت قفل دروازه تاجیکستان در این نیمه باز شد. عبدالله مصیب با یک پرواز بلند و ضربه سری که به هنانوف برخورد کرد، دروازه تاجیکستان را گشود و این گل به نام مدافع تاجیکستان و گل به خودی ثبت شد.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر اردنی‌ها به پایان رسید تا اردن به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی بزرگترین رویداد فوتبالی در آسیا شود. این نخستین حضور اردن در نیمه نهایی جام ملتها در تاریخ فوتبال این کشور است.

تاجیکستان ۰ - ۱ اردن

گل: وحدت حنانوف ۶۶ گل به خودی

کارت زرد: الاجالین، اولوان و رجای آید اردن، شوکوروف تاجیکستان

کارت قرمز: -

ترکیب تاجیکستان: یتیموف، دژورابوئف، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف، نظروف، شوکوروف، عمربوئف، جلیلوف، ماباتشوئف، احسون پنشنبه، سامیف

ترکیب اردن: یزید ابولیلی، سالم العاجلین، یزن العرب، عبدالله نصیب، احسان حداد، رجائی عاید، نور الروابده، محمود مرضی، موسی التعمری، علی علوان، یزن النعیمات

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه