English

فریدون زندی:

امیدوارم که در بازی با سوریه بازیکنان تیم ملی فوتبال اشتباه نکند

فریدون زندی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: تیم ملی دیدار مهم و سختی برابر سوریه پیش رو دارد و امیدوارم که در این بازی اشتباه نکند. با توجه به نتایج اخیر، هواداران ایران منتظر هستند که تیم به پیروزی برسد و صعود کند اما بازی آسانی نیست.

امیدوارم که در بازی با سوریه بازیکنان تیم ملی فوتبال اشتباه نکند
به گزارش خبرگزاری موج

، در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (چهارشنبه) ایران و سوریه به مصاف هم می‌روند. فریدون زندی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در استودیوی برنامه الکاس قطر حضور یافت و درباره بازی ایران و سوریه گفت: تاکنون نتایج ایران ممتاز بوده و بازیکنان بسیار خوب کار کرده‌اند. ایران در دیدار برابر هنگ‌کنگ و امارات می‌توانست بهتر ظاهر شود.‌ برابر امارات تیم سازماندهی مناسب را نداشت اما به طور کل امیدوارم که ایرانی‌ها بازی‌های اخیر خود را آنالیز کرده باشند و و اشتباهات خود را برطرف کنند.

او ادامه داد: ایران دیدار مهم و سختی برابر سوریه پیش رو دارد و امیدوارم که در این بازی اشتباه نکند. با توجه به نتایج اخیر، هواداران ایران منتظر هستند که تیم به پیروزی برسد و صعود کند اما بازی آسانی نیست.

زندی درباره سن و سال بالای بازیکنان ایران گفت: با وجود آنکه مهمان برنامه شما (زیاد شعبو بازیکن سابق سوریه) معتقد است که سن بازیکنان ایران بالاست و این نقطه‌ای منفی برای تیم است اما من این را مثبت می‌دانم. بازیکنان ایران ۷-۸ سال است که کنار هم بازی می‌کنند و به نظرم تجربه بالا برگ برنده و سلاح ایران برابر سوریه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه