English

سامان قدوس:

وقتی به دنبال قهرمانی هستید مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌روید

سامان قدوس، هافبک تیم ملی ایران ابراز داشت که کار سختی داریم و باید برای هم بجنگیم و تلاش کنیم. وقتی به دنبال قهرمانی هستید مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌روید باید همه را شکست دهید.

وقتی به دنبال قهرمانی هستید مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌روید
به گزارش خبرگزاری موج

، سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران در گفتگو با خبرگزاری «fotbollskanalen» سوئد در خصوص بازی با امارات بیان کرد: پیش از این بازی، صعود خود به مرحله بعد قطعی کرده بودیم. در بازی با امارات به دنبال ارائه یک بازی زیبا و قطعی کردن صدرنشین خود بودیم که همین امر نیز محقق شد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم در همه بازی‌ها به برتری برسیم.

وی در خصوص ناکامی ۴۸ ساله ایران در جام ملت‌های آسیا و قهرمان نشدن این تیم گفت: ما یک هدف و رویا را دنبال می‌کنیم. رسید به فینال و قهرمانی در این مسابقات برای ما همان رویاست. باید توجه داشته باشیم که در جام ملت‌ها بازی به بازی پیش برویم. ما دو مهاجم (مهدی طارمی و سردار آزمون) را داریم و وقتی این بازیکنان در خط حمله ایران هستند، ما یک بر صفر جلو هستیم.

ستاره تیم ملی در خصوص رویارویی ایران در مرحله یک هشتم نهایی برابر سوریه اظهار داشت: کار سختی داریم و باید برای هم بجنگیم و تلاش کنیم. وقتی به دنبال قهرمانی هستید مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌روید باید همه را شکست دهید.

هافبک تیم ملی ایران در مورد حضور در ترکیب این تیم و کار با امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: در تیم ملی به عنوان هافبک بازی می‌کنم و از این موضوع خوشحال هستم. سرمربی تیم ملی به من اعتماد دارد و توانایی‌های مرا باور دارد همین باعث شده از کار کردن در کنار قلعه‌نویی لذت ببرم. در برنتفورد نیز شرایط من همین‌گونه است و به من باور دارند.

قدوس در خصوص پیشنهاد تیم مالمو سوئد در تابستان به او، بیان کرد: من در آستانه بازگشت به سوئد و مالمو بودم تا اینکه پیشنهاد برنتفورد به من رسید و به این تیم رفتم. البته پیشنهاد مالمو برای من بسیار خوب و هیجان انگیز بود ولی تصمیم گرفتم به انگلیس و برنتفورد بازگردم. من تا تابستان ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارم و باید ببینم چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه