English

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم/ ازمصدومیت صادق محرمی ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. از فردا باید به فکر بازی آینده باشیم و چند روز فرصت داریم که برای مرحله بعد آماده شویم.

فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم/ ازمصدومیت صادق محرمی ناراحتم
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: قبل از هر چیز باید ناراحتی خودم را بابت مصدومیت صادق محرمی اعلام کنیم. تا فردا منتظر می مانیم تا وضعیتش مشخص شود.

وی ادامه داد: کارشناسانی به من پیام دادند که هم راهنمایی کردند و هم با پیام هایشان قوت قلب دادند. برای من افتخار است که همکارانی به این خوبی دارم. دو مشاور هم داریم که ما را راهنمایی می کنند.

قلعه نویی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. از فردا باید به فکر بازی آینده باشیم و چند روز فرصت داریم که برای مرحله بعد آماده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که ترجیح شما این است که به کدام تیم در مرحله بعد برخورد کنید گفت: تمرکز ما روی بازی بعدی است و باید ببینیم با چه تیمی بازی خواهیم کرد. حریف مان که مشخص شد در موردش صحبت می کنیم. فعلا می خواهیم تمرکز داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که تیمش باید بهترین عملکرد را داشته باشد گفت: اگر ما بتوانیم این ذهنیت را در بین بازیکنان جا بیندازیم اتفاق خوبی رخ خواهد داد. ما باید تلاش کنیم که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

امیر قلعه نویی با بیان این که تیم ملی در چند ماه اخیر آرامش داشته است گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود داشت آقای تاج و همکارانشان در فدراسیون فوتبال و آقای هاشمی وزیر ورزش کمک کردند تا تیم ملی با آرامش خوبی کارش را ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایطی که تورنمنت هایی مثل جام ملت‌های آسیا دارد گفت: ما از چند ماه قبل برنامه ریزی کرده بودیم که چطور بتوانیم بازیکنان را آماده حضور در جام ملت ها کنیم. فکر می کنم در این بخش موفق بوده ایم. بقیه اش به عملکرد بازیکنان بستگی دارد که انصافا دارند تمام تلاششان را می کنند که تیم ملی موفق باشد.

قلعه نویی ادامه داد: تاکنون سه بار در اجلاس آموزشی فیفا شرکت کرده ام که در سال ۲۰۰۷ اجلاسی را در هلسینکی شرکت کردم. مدرس آن کلاس حرف خوبی زد که شامل ایجاد موقعیت خودمان و اجازه موقعیت ندادن به حریف بود. ما نقاط ضعفی هم داریم که باید برای مراحل بعد به حداقل برسد چرا که صفر نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه