English

گزینه سابق الهلال روی میز پرسپولیس/ قرمزها هنوز به برانکو امید دارند

سرمربی سابق تیم فوتبال الهلال و تیم ملی زیر ۲۰ سال برزیل به توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است.

گزینه سابق الهلال روی میز پرسپولیس/ قرمزها هنوز به برانکو امید دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، پس از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه هنوز تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص نکرده اند و این در حالی است سرخ‌ها کمتر از ۱۷ روز دیگر باید برابر تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی قرار گیرند.

تمرینات این روزهای پرسپولیس زیر نظر اوسمار ویرا و پپه لوسادا دو مربی برزیلی این تیم پیگیری می‌شود و مذاکره مدیران این باشگاه با گزینه‌های مختلف برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس در جریان است.

یکی از گزینه‌های اصلی هدایت پرسپولیس مارکوس پاکوئتا مربی اهل برزیل است که توافقاتی را نیز با مدیران این باشگاه داشته اما هنوز عقد قرارداد با او صورت نگرفته است. پاکوئتا سابقه هدایت تیم ملی زیر ۱۷ سال برزیل را در کارنامه خود دارد.

این مربی ۶۶ ساله از سال ۱۹۸۷ کار مربیگری خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۸۸ هدایت تیم العربی را عهده دار شد. پس از دو سال کار در امارات به برزیل بازگشت و در تیم‌های پایه فلامینگو و فلومیننزه مشغول به فعالیت شد.

او در سال ۲۰۰۳ به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال برزیل انتخاب شد و توانست این تیم را قهرمان جام جهانی کند. پس از آن راهی الهلال عربستان شد و دو جام شاهزاده و جام فدراسیون‌ها را با این تیم عربستانی به دست آورد. پس از اخراج گابریل کالدرون (سرمربی اسبق پرسپولیس) از هدایت تیم ملی عربستان در سال ۲۰۰۶ او هدایت این تیم را در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بر عهده گرفت و پس از یک سال از سمت خود اخراج شد.

او حد فاصل سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت دو تیم الغرافه و الریان در قطر را بر عهده گرفت و پس از آن راهی لیبی شد و سرمربی تیم الاتحاد طرابلس و تیم ملی این کشور را در دست گرفت. پاکوئتا در سال ۲۰۱۴ بار دیگر به کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگشت و این بار تیم هدایت الشباب العربی را پذیرفت.

پاکوئتا در سال‌های اخیر در کشور الجزایر مربیگری می کرده و موفق شد با تیم بلوایزداد قهرمان الجزایر شود.

پرسپولیسی‌ها همچنان از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم خود نا امید نشده اند و همچنان امید دارند تا نظر مثبت این مربی کروات را جلب کنند. برانکو در هفته‌های گذشته دو بار به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه