English

گاردین:

ستاره‌های خوبی در ترکیب ایران برای قهرمانی آسیا وجود دارد

گاردین در گزارشی به مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا پرداخت و به دومین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت ایران اشاره کرد.

ستاره‌های خوبی در ترکیب ایران برای قهرمانی آسیا وجود دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، گاردین در گزارشی به مناسبت شروع جام ملت‌های آسیا به سراغ مدعیان قهرمانی رفته است و درباره ایران نوشت:  ایران ستاره های خوبی در ترکیبش دارد که در بالاترین سطح فعالیت می کنند . مهدی طارمی مهاجمی است که سال ها  برای پورتو بازی می کند. سردار آزمون از رم و سامان قدوس از برنتفورد نیز ستاره های بعدی هستند با این حال، در مورد توانایی امیر قلعه‌نویی که در اولین دوره مربیگری‌اش در تیم ملی ایران در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۷ ناکام بود ابهاماتی وجود دارد.

گاردین در ادامه با اشاره به قدرت گرفتن ژاپن نوشت: ژاپن یکی از شانس های اصلی کسب پنجمین عنوان قهرمانی قاره ای خود است. پس از شکست آلمان و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲، سامورایی ها دوباره آلمان را شکست دادند. پیروزی ۴ بر یک در وولفسبورگ در سپتامبر سال قبل که به قیمت برکناری هانسی فلیک تمام شد از نتایج خوبی این تیم در دیدارهای قبل بوده است. چنین نتایجی حالا دیگر برای تیمی که مملو از استعدادهای ناب است تعجب آور نیست.  ۴۵ گل در ۱۰ بازی گذشته نشان می‌دهد که ژاپن تیم خطرناکی در راه قهرمانی است.

جام ملت های آسیا از امروز با دیدار قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل شروع می‌شود و ایران در اولین دیدارش یکشنبه با فلسطین روبرو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه