English

مسیر یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برای رئال مادرید هموار شد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب پیروزی مقابل حریف دسته سومی خود، صعودی نه چندان دشوار را از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپادل‌ری تجربه کردند.

مسیر یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برای رئال مادرید هموار شد
به گزارش خبرگزاری موج

، در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، از نخستین دقیقه بامداد امروز یکشنبه تیم فوتبال رئال مادرید میهمان تیم دسته سومی آراندینا بود که این بازی با برتری 3 بر یک میهمان مادریدی خاتمه یافت.

در این بازی که همه گل‌های آن در نیمه دوم به ثمر رسید، ابتدا خوسلو در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد. دومین گل این تیم تنها یک دقیقه بعد توسط براهیم دیاس رقم خورد و رودریگو بازیکن تعویضی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیز در دقیقه 1+90 آخرین گل این تیم را زد. دو دقیقه بعد ناچو سرانجام قفل دروازه رئال مادرید را شکست و با گشودن دروازه تیم خود، هواداران آراندینا را که دیگر فقط به دیدن یک گل از تیم‌شان راضی شده بودند، به وجد آورد.

دیگر اتفاق قابل توجه این بازی، ثبت اولین بازی آردا گولر هافبک تهاجمی ترکیه‌ای رئال مادرید پس از انتقالش به این تیم در تابستان بود. او تا پیش از این به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود.

به این ترتیب پس از اتلتیکومادرید و ختافه، دیگر تیم شهر مادرید هم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد. به جز این سه تیم، جیرونا، رایو وایکانو و آلاوس نیز تا کنون جواز صعود به جمع 16 تیم برتر جام حذفی اسپانیا را گرفته‌اند.

در ادامه این بازی‌ها، امشب از ساعت 23:30 بارسلونا میزبان تیم دسته سومی بارباسترو خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه