English

وزیر ورزش و جوانان:

توسعه ورزش در اولویت کار دولت است

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش دولت سیزدهم این است که زمینه را برای توسعه ورزش به ویژه برای نسل نوجوان و جوان فراهم کند.

توسعه ورزش در اولویت کار دولت است
به گزارش خبرگزاری موج

، کیومرث هاشمی صبح جمعه در جریان دور دوم سفر استانی هیأت دولت به استان زنجان در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و قابل افتتاح شهرستان ابهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با یادآوری اینکه اعتباری بالغ بر ۷۸.۵ میلیارد تومان برای ۶ پروژه ورزشی شهرستان ابهر در دور دوم سفر هیأت دولت به استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث خواهد شد تا زمینه توسعه ورزش برای نسل نوجوان و جوان بیش از پیش فراهم شود، افزود: خوشبختانه طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور به این عرصه اضافه شده است و تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بنا داریم با تخصیص به موقع اعتبارات، نگرانی بابت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان زنجان به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: با بازدیدی که امروز از روند اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرستان ابهر داشتیم، قول مساعد از سوی پیمانکاران پروژه‌ها را برای اتمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخذ شد.

هاشمی از مسؤولان ورزش استان خواست تا گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه‌ها را طی هر دو هفته یک بار به وزارتخانه اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه