English

سامان قدوس و ۵ ستاره لیگ برتر انگلیس که راهی جام ملت‌های آسیا می‌شوند

یک سایت کشور انگلیس در گزارشی به 6 ستاره‌‌ای پرداخته است که به زودی باید برای حضور در جام ملت‌های آسیا رقابت‌های باشگاهی را ترک نمایند.

سامان قدوس و ۵ ستاره لیگ برتر انگلیس که راهی جام ملت‌های آسیا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از sportsbrief، رقابت‌های جام ملت های آسیا به زودی در کشور قطر برگزار می‌شود و ۲۴ تیم برتر آسیا در ۶ گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت. برگزاری این رقابت‌ها در کوران رقابت‌های لیگ برتر باعث می‌شود تا خیلی از تیم‌ها بابت حضور بازیکنانشان در این رقابت‌ها متضرر شوند.

بازیکنان فعلی آسیا در لیگ برتر
۶. هوانگ هی چان (ولورهمپتون) - کره جنوبی

گری اونیل باید در مورد وضعیت خط حمله تیمش در غیاب هوانگ هی چان فکری اساسی کند. این بازیکن ستاره مهمی در تیم یورگن کلینزمن است این بازیکن ۲۷ ساله تاکنون ۸ گل و ۲ پاس گل برابر ولورهمپتون به ثمر رسانده است.


۵. سامان قدوس (برنتفورد) - ایران
زنبورها در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه هستند و ایوان تونی نیز همچنان محروم است. بهترین گلزن این فصل برنتفورد یعنی ام‌بوئمو قرار است هفته‌ها از میادین دور باشد و قرار است در جام ملت‌های آفریقا باشد.

علاوه بر این توماس فرانک باید بدون سامان قدوس ، بازیکن ثابت تیم ملی ایران نیز کنار بیاید. قدوس اخیرا به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیم برنتفورد رسیده است و توانسته به ترکیب اصلی برنتفورد راه یابد.


۴. واتارو اندو (لیورپول) - ژاپن
پسر جدید لیورپول و ستاره سابق اشتوتگارت، واتارو اندو، ۵۰ بازی برای تیم ملی ژاپن در کارنامه دارد. او به دنبال موفقیت برای ژاپن در جام ملت‌هاست و می‌خواهد به تیمش برای قهرمانی کمک کند.

۳. تاکهیرو تومیاسو (آرسنال) - ژاپن
مدافع کناری آرسنال به دلیل مصدومیت با مشکل مواجه شده است. او در حال حاضر دوران نقاهتش را سپری می کند. اگر هاجیمه موریاسو او را برای جام ملت‌ها دعوت کند و اگر به موقع بهبود یابد، میکل آرتتا باید با غیبت طولانی این مدافع کنار بیاید.

۲. کائورو میتوما (برایتون) - ژاپن
این دریبل‌زن با استعداد پس از حضور در جام جهانی قطر در سال گذشته، به دنبال اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیاست. او از اولین بازی خود در سال ۲۰۲۱ در ۱۸ بازی برای تیم ملی ژاپن، ۷ گل به ثمر رسانده است.

۱. سون هیونگ مین (تاتنهام) - کره جنوبی
بدون شک موفق ترین فوتبالیست آسیا در حال حاضر سون هیونگ مین است. آنژه پوستچ‌اوغلو باید برای مدت طولانی بدون کاپیتان خود کار کند چون او به دنبال کسب اولین عنوان قاره ای خود با تیم ملی کشورش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه