English

پول های عربی این بار در کمین امباپه و محمدصلاح

مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان اعلام کرد این کشور همچنان برای جذب محمد صلاح و امباپه تلاش می‌کند.

پول های عربی این بار در کمین امباپه و محمدصلاح
به گزارش خبرگزاری موج

 ، «مایکل امینالو» مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در گفت و گو با پایگاه خبری «مارکا» اعلام کرده است این کشور همچنان برای جذب «کیلیان امباپه» فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن تلاش می‌کند و قصد دارد این بازیکن را به عربستان بیاورد.

او در خصوص جذب «امباپه» گفته است: مذاکره با امباپه در جریان است اما ما نمی‌دانیم که او می‌خواهد چه کار کند. موضع ما بسیار روشن است: همه بازیکنان در چنین سطحی می‌دانند لیگ عربستان در کجا قرار دارد.

مدیر لیگ عربستان توضیح داد: اگر احتمال یا علاقه‌ای از سوی امباپه وجود داشته باشد که بخشی از چیزی باشد که ما در حال ساختن آنیم پس حضور او را چه در زمان حال و چه در آینده رد نمی‌کنیم. او بازیکنی است که دوستش داریم.

عربستان در فصل تابستان پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون خالص را به امباپه برای حضور در عربستان پیشنهاد کرده بود.

اما « امباپه » تنها بازیکنی نیست که عربستانی‌ها رؤیای داشتنش را در سر می‌پرورانند. آرزوی بزرگ دیگر آنها جذب محمد صلاح ، یکی مهم‌ترین بازیکن آفریقایی در عرصه جهانی است. لیورپول از فروش ستاره خود امتناع می‌کند و لیگ عربستان اما قصد ندارد روابط و مذاکرات با این باشگاه‌های اروپایی را قطع کند. «امینالو» گفته است: ما به آنها احترام می‌گذاریم و در این سناریو، ابتکار عمل از جانب ما نخواهد بود اما درهای عربستان سعود همواره به روی امباپه و محمد صلاح باز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه