English

مدیرعامل پرسپولیس:

فکر نمی‌کردم VAR حق پرسپولیس را ضایع کند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم حتی با VAR حق ما در صحنه‌ای به این واضحی خورده شود.

فکر نمی‌کردم VAR حق پرسپولیس را ضایع کند
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا درویش پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال در دربی 102 گفت: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. بر تمام حاشیه‌های بازی بازیکنان ما نمی‌توانند فائق بشوند. خسته نباشند. می‌رویم برای بازی‌های بعدی که بتوانیم حقانیت خود را ثابت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحنه‌های بررسی شده با ویدیوچک گفت: این چیزی نیست که اختیارش در دست من و بازیکنان من باشد.

وی در خصوص اینکه آیا گفته شده بود که بازی باید با تساوی به پایان برسد، گفت: نه بعید می‌دانم. ما از موقعیت‌های خودمان باید استفاده می‌کردیم. بهره نبردیم. آن شوت دومی که امید عالیشاه زد با چند سانتی‌متر از کنار دروازه بیرون رفت. فکر نمی‌کردم با آمدن VAR تا این حد و به این وضوح، چیزی که ما محق بودیم را از ما بگیرند. خیلی از کارشناسان گفته‌اند که صحنه‌ اول که روی بازیکن ما رخ داد، جای بحث نداشت. به هر جهت پرونده این بازی بسته شد.

درویش در خصوص ترکیب پرسپولیس گفت: ما یک دروازه‌بان جوان داریم که خیلی خوب است. اگر گل محمدی صلاح بداند در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد که ان‌شاءالله نقاط ضعف پوشیده شود.

وی در خصوص اینکه آیا بنایی برای خرید یک مهاجم دارد یا خیر، گفت: اگر سرمربی بخواهد، حتماً. خارجی یا داخلی را او باید بگوید.

درویش در خصوص اینکه آیا این آخرین دربی او بوده، اظهار داشت: اگر صلاح باشد، می‌مانیم. اگر حضرت حق مقدر نداند، نمی‌مانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه