English

وحید امیری:

اختلاف ما با النصر آنقدر زیاد نیست/برای برگشت به فوتبال عجله کردم و دوباره دچار مصدومیت شدم

وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ابراز داشت: به نظرم اختلاف ما با النصر آنقدر زیاد نیست که بخواهیم ترس و واهمه داشته باشیم.

اختلاف ما با النصر آنقدر زیاد نیست/برای برگشت به فوتبال عجله کردم و دوباره دچار مصدومیت شدم
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید امیری در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس و قبل از اعزام این تیم به عربستان برای برگزاری دیدار با النصر گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

وی در مورد تاثیر دیر رفتن پرسپولیس به عربستان نیز گفت: طبیعتا اگر زودتر می رفتیم می توانستیم با شرایط آب و هوایی و سایر مسائل آشنا شویم اما اینها دلیل نمی شود که امتیاز نگیریم. مسئولیت ما این است که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

وحید امیری در مورد تاثیر رونالدو در تیم النصر گفت: در بازی رفت هم با شرایط نابرابری داشتیم و شرایط تیم بهم ریخته بود وگرنه تا زمانی که بازیکن اخراجی نداشتیم شرایط برابر بود. به نظرم اختلاف ما با النصر آنقدر زیاد نیست که بخواهیم ترس و واهمه داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست در مورد آخرین وضعیت خود نیز گفت: با توجه به این که برای برگشت به فوتبال عجله کردم دوباره دچار مصدومیت شدم و در حال درمان هستم. هنوز مشخص نیست چه زمانی آماده بازی شوم. با این حال پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن خاصی متکی نبوده و امیدوارم این بار هم بتواند با دست پر از عربستان برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه