English

ماجرای کشف حجاب داور ایرانی در مسابقات جهانی چه بود؟

فدراسیون ووشو در خصوص حضور یک داور زن به عنوان نماینده ایران بدون پوشش اسلامی در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای کشف حجاب داور ایرانی در مسابقات جهانی چه بود؟
به گزارش خبرگزاری موج

، فدراسیون ووشو در پی حضور یک داور زن بدون پوشش اسلامی با نام ایران در مسابقات جهانی ووشو توضیحاتی ارائه کرد.

در بخشی از این توضیحات آمده است: ارغوان جلالی داوری است که با نام ایران در پیکارهای ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳ تگزاس معرفی شده است، بیش از ۲ سال است که به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا ساکن است و‌ فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران نقشی در معرفی او به عنوان داور برای پیکارهای قهرمانی جهان نداشته است.

این داور بیش از ۲ سال با فدراسیون آمریکا در رویدادهای مختلف همکاری داشته‌ است. در این مسابقات هم با هماهنگی فدراسیون ووشو آمریکا و کمیته برگزاری، بدون کسب تاییدیه لازم از سوی فدراسیون ووشو ایران در این رویداد حضور یافته است.

فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران مراتب پیگیری خود بابت چگونگی حضور این داور زن «با نام ایران» در پیکارهای قهرمانی جهان تگزاس آمریکا ۲۰۲۳ ؛ بدون هماهنگی و‌ اطلاع به فدراسیون ووشو ایران را از سوی فدراسیون بین‌المللی ووشو و‌ مراجع رسمی انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، پیش از این در برخی رشته های ورزشی دیگر هم افرادی بدون هماهنگی و مجوز از فدراسیون های مربوطه زیر پرچم ایران و با نام کشورمان در مسابقات حاضر می شوند که لازم است فدراسیون های ورزشی نظارت خود را در این باره افزایش داده و با ورود به هنگام مانع سو استفاده برخی افراد فرصت طلب از نام ایران گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه