English

قوی سپید انزلی در خانه زمین خورد و شانس دوم جدول لیگ برتر را از دست داد

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ملوان بندرانزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان ایستاد که پیکان و شمس آذر قزوین به تساوی رسیدند.

قوی سپید انزلی در خانه زمین خورد و شانس دوم جدول لیگ برتر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری موج، هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 15 آغاز شد.

در بازی ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان تک گل ملوان را مجید عیدی در دقیقه 53 به ثمر رساند و تک گل استقلال را امیرمحمد مخمکار در دقیقه 6 به ثمر رساند. پویا پورعلی از ملوان و امیرمحمد مخمکار و حسین ساکی از استقلال خوزستان اخطار گرفتند. استقلال خوزستان با وجود این شکست همچنان تیم قابل احترامی است نه حریفی در انتهای جدول.

در دیدار گل گهر سیرجان و مس رفسنجان علی اصغر عاشوری و روبرتو تورس به ترتیب در دقیقه 19 و 33 دو گل گلغر را به ثمر رساندند. مهران گلزاری، علی اصغر عاشوری، ابوالفضل رزاق پور و علیرضا آرتا از گلقر و محمد خدابندلو از مس اخطار گرفتند. نتیجه این بازی برای گلغر که در چهار هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده بود، مهم بود. مس رفسنجان با وجود این شکست با هر سه برد آخرش همچنان در رده ششم قرار دارد.

در بازی پیکان و شمس آذر قزوین تک گل پیکان را سامان نریمان جهان در دقیقه 24 و رحمان جعفری در دقیقه 56 تک گل شمس آذر را به ثمر رساندند. اخطار حسین گودرزی از شمس آذر صادر شد. این تساوی برای هر دو تیم چندان خوشایند نبود چرا که شمس آذر با 9 امتیاز در رده دهم ایستاد و پیکان با 8 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. نماینده استان تهران در هفته چهارم موفق به کسب پیروزی نشد و در این چهار هفته تنها دو امتیاز کسب کرده است.

نتیجه بازی ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان برای ملوان که در 7 بازی اخیر خود شکستی را تجربه نکرده بود و از دو بازی مقابل پرسپولیس و سپاهان چهار امتیاز کسب کرده بود، قابل توجه بود. اگر استقلال خوزستان را شکست می دادند با 18 امتیاز جای پرسپولیس را در رده دوم می گرفتند. به این ترتیب آنها با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و آبی های اهواز با 5 امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه