English

تاتنهام به رغم شکست قول داد که به فلسفه بازی خود وفادار بماند

تاتنهام هاتسپر در دیدار پایانی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با وجود اینکه بازی را با تک گل هدایت کرده بود تا اینکه دو بازیکن اخراج شدند، با نتیجه 4-1 مغلوب چلسی شد.

تاتنهام به رغم شکست قول داد که به فلسفه بازی خود وفادار بماند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بی‌تی‌اسپورت، تاتنهام در آخرین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را برابر چلسی متحمل شد. تاتنهام در این بازی با یک گل از چلسی پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه چهار بر یک نتیجه را واگذار کرد. البته بازی تا زمانی که تاتنهام یازده نفره بود با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما اخراج دو بازیکن از این تیم باعث شد چلسی کاملا کنترل و توپ و میدان را به دست بگیرد و سه گل دیگر را به ثمر برساند.

آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی یونانی‌تبار تاتنهام، بعد از بازی گفت: سخت است که درباره این بازی صحبت کرد. بازی‌کردن با ۹ بازیکن قابل درک نیست. از این شکست ناراحتیم و احساس ناامیدی می‌کنیم با این حال از عملکرد تیم راضی‌ام و به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

آنها نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند و این بسیار مهم است. او ادامه داد: تا آستانه گل تساوی پیش رفتیم اما گل سوم را دریافت کردیم. بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و یک گل زیبا زدیم. نزدیک بود که گل دوم را هم بزنیم اما فرصت بسیار خوب خود را تبدیل به گل نکردیم. اخراج رومرو همه چیز را خراب کرد. سرمربی استرالیایی تاتنهام درباره اخراج رومرو و گرفتن پنالتی برای چلسی گفت: داوران به کمک VAR صحنه را به‌خوبی نگاه کرده و سپس تصمیم گرفتند. باید به تصمیم آنها احترام گذاشت. هر تصمیمی بعد از بررسی کامل گرفته می‌شود.

تاتنهام در هر حالتی به فلسفه خود پایبند خواهد بود. ما فوتبال هجومی و زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهیم حتی اگر با پنج بازیکن بازی کنیم. این نخستین شکست فصل تاتنهام بود و باعث شد تا این تیم صدر جدول لیگ برتر را به منچستر سیتی بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه