English

تنها ایرانی در مراسم بهترین‌های سال آسیا؛

این جایزه حق تک تک بازیکنان تیم ملی است

مسلم اولادقباد، مرد سال فوتسال آسیا، پس از دریافت جایزه به پدر و مادر خود تشکر کرد و از حمایت‌های آن‌ها سپاسگزاری کرد. همچنین او همسر خود را نیز قدردانی کرد.

این جایزه حق تک تک بازیکنان تیم ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته مراسم جایزه‌دهی بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا پس از چهار سال در دوحه قطر برگزار شد و تنها نماینده ایران در میان برترین‌ها، مسلم اولادقباد به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شد.

کیم مین جائه کره‌ای، بازیکن معروف بایرن مونیخ، به عنوان بهترین لژیونر سال آسیا توجه بیشتری نسبت به مهدی طارمی دریافت کرد و در بخش بهترین بازیکن جوان، کارو ماتسوکی از ژاپن، محمدامین حزباوی را پشت سر گذاشت. در حوزه فوتسال که دو نماینده ایران داشت، مسلم اولادقباد به عنوان برترین بازیکن سال فوتسال آسیا شناخته شد، تا ایران نیز در پایانی نماینده‌ای برای رقابت در آن داشته باشد.

 

پس از مراسم، مصاحبه‌ای را با مسلم اولادقباد، مرد سال فوتسال آسیا انجام دادیم. از این لحظه به بعد، شما به عنوان تاجدار فوتسال آسیا شناخته خواهید شد. چه حسی دارید؟

حس فوق‌العاده‌ای دارم و در این شرایط نمی‌دانم چگونه آن را توصیف کنم. فقط آرزو می‌کنم که همه ایرانی‌ها همچون من خوشحال باشند و نتوانند این حس را به درستی بیان کنند. جایزه مرد سال آسیا بسیار ارزشمند و بزرگی است، اما من هیچ وقت به دریافت آن فکر نکرده بودم و همیشه تمرکزم بر روی نتایج و افتخارات تیمی بوده است. هرگز به عناوین فردی اهمیت زیادی نداده‌ام. اگر بگویم که به یکی از آرزوهایم رسیدم دروغ می‌گویم، اما بیشتر تمرکزم بر روی رسیدن با تیم ملی به افتخارات بزرگ است. این جایزه به حق تمام بازیکنان تیم ملی است و آنها لایق آن هستند که این افتخار را به دست آورند و امیدوارم در آینده بتوانم شاهد آنها در چنین صحنه‌ای باشم.

 

آیا به شکستن رکورد اصغر حسن‌زاده با چهار عنوان مرد سال آسیا فکر می‌کنید؟

خیر، هرگز به شکستن رکورد و تکرار عنوان مرد سال آسیا فکر نمی‌کنم. واقعیت این است که فقط به دنبال جبران شکست در فینال جام ملت‌های گذشته هستیم و قهرمان قاره شویم. با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم ملی داریم، مطمئن باشید که لایق حضور در چهار تیم پایانی جام جهانی هستیم. آرزوی بزرگ من، افتخارآفرینی تیم ملی در رقابت‌های جهانی آینده است. این جایزه ارزشمند را به همه بازیکنان تیم ملی ایران تقدیم می‌کنم و به آنها مدیون هستم. اگر سال گذشته بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شدم، به خاطر زحمات آن‌ها بوده است.

 

آیا به مایورکا بازگشت خواهید کرد؟ در هفته دوم لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شدید. درباره شرایط شما در پالما بگویید.

بله، به اسپانیا بازگشت می‌کنم تا به سرعت در تمرینات شرکت کنم. خوشبختانه، شرایط فعلی من در پالما بسیار خوب پیش می‌رود. در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم. با افتخار به دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم و منتظر قرعه‌کشی‌های بعدی هستیم تا دوباره به فینال اروپا صعود کنیم. فصل فشرده‌ای در انتظار ماست، از جمله سوپرکاپ اروپا، ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و همچنین جام حذفی و لیگ اسپانیا. با توجه به هم تیمی‌های ایرانی‌ام، در تلاشیم تا بهترین سال حرفه‌ای را تجربه کنیم.

 

به عقیده شما، مرد سال آسیا باید بازگو کننده قدردانی از پدر، مادر و همسرش باشد؟

با تشکر از پدر و مادرم، آن‌ها همیشه حامی من بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه