English

نایب قهرمانی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل

شاگردان وحید شمسایی با شکست برابر میزبان به مقام نایب قهرمانی تورنمنت دوستانه برزیل دست یافت.

نایب قهرمانی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل

به گزارش خبرگزاری موج، در فینال تورنمنت دوستانه برزیل، دو تیم فوتسال برزیل و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سوراباکا شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست ۴ بر ۲ برابر برزیل به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

در این دیدار پینتو (۲ بار)، رافا و متئوس برای برزیل گلزنی کردند و گل‌های ایران را سعید احمدعباسی و مجتبی پارساپور به ثمر رساندند.

شاگردان شمسایی این دیدار را با ترکیب اولیه مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی و حسین طیبی به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار را برزیل هجومی‌تر آغاز کرد و بازیکنان ایران خیلی زود ۵ خطائه شدند. در دقیقه ۴ بازی روی حرکت انفراادی پینتو، این بازیکن توانست گل اول بازی را به سود برزیل به ثمر برساند. در ادامه این شاگردان شمسایی بودند که بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۹ نیمه نخست روی توپ گیری زیبا و ضربه نهایی احمدعباسی به گل تساوی رسیدند.

بعد از وقت استراحت ایران، حملات پی در پی سلسائو ادامه داشت تا اینکه در فاصله ۲۰ ثانیه تا پایان نیمه نخست، روی یک کار ترکیبی زیبا پینتو برای بار دوم دروازه ایران را باز کرد. پیش از گل دوم برزیل این تیم یک پنالتی را از روی نقطه دوم به اوت زد.

نیمه دوم را شاگردان شمسایی بهتر از حریف شروع کردند اما در دقیقه ۵ نیمه دوم، پینتو توپ را در اختیار رافا قرار داد و او با برگشتی زیبا و ضربه‌ای دقیق دروازه محمدی را برای بار سوم باز کرد. بازی در ادامه پایاپای دنبال می‌شد تا این که روی اشتباه مدافعان برزیل و فرصت‌طلبی مجتبی پارساپور، ایران توانست به گل دوم خود برسد. این سومین بازی متوالی بود که پارساپور در آن موفق به گلزنی می‌شد.

در فاصله ۷ دقیقه به پایان بازی، مسعود محمدی فرصت طلایی را از مهاجمان برزیل گرفت اما یک دقیقه بعد روی اشتباه مدافعان، متئوس توانست گل چهارم سلسائو را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۴ نیمه دوم، پارساپور می‌توانست گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر برساند اما واکنش خوب دروازه‌بان حریف مانع این کار شد. بعد از این فرصت سرمربی برزیل وقت استراحت گرفت و نکات دفاعی را برای شاگردانش بازگو کرد. دو واکنش متوالی محمدی سبب شد تا برزیلی‌ها نتوانند گل پنجم خود را به ثمر برسانند. در فاصله ۲ دقیقه به پایان بازی، شمسایی وقت استراحت گرفت و بعد از آن رو به پاورپلی (بازی ۵ نفره) آورد.

تلاش بازیکنان ایران برای برگرداندن نتیجه سودی نداشت و در پایان شاگردان شمسایی با باخت ۴ بر ۲ برابر میزبان این تورنمنت دوستانه، به مقام دوم رسیدند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم فوتسال پاراگوئه با شکست ۷ بر ۳ ژاپن، مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم ملی ایران با پیروزی‌های ۲ بر ۱ و ۲ بر صفر برابر پاراگوئه و کلمبیا به نیمه‌نهایی رسید و با برتری ۲ بر صفر برابر ژاپن، به فینال این تورنمنت صعود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه