English

سپاهان با ۳ گل امیدش برای ماندن در آسیا را پررنگ کرد

تیم فوتبال سپاهان در دیداری خارج از خانه، آلمالیق ازبکستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

سپاهان با ۳ گل امیدش برای ماندن در آسیا را پررنگ کرد

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دیداری خارج از خانه به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.

شاگردان ژوزه مورایس در شرایطی در این بازی به میدان رفتند که پیش از آن با توجه به تساوی ۲ بر ۲ برابر نیروی هوایی عراق، یا یک امتیاز در رده سوم جای داشته و در صدد بودند تا با پیروزی در این بازی خارج از خانه شرایط خود را در جدول سروسامان دهند.

سپاهان که در این بازی شهریار مغانلو و رضا شکاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت از عیسی آل‌کثیر در خط حمله خود بهره برد. در دقیقه ۲۲ میلاد زکی‌پور روی یک ضربه ایستگاهی و روی اشتباه سنگربان آلمالیق به گل رسید اما بعد از دقایقی این گل به دلیل حضور آل‌کثیر در محوطه آفساید مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

در ادامه و در دقیقه ۳۲ سپاهان توسط رامین رضائیان و از روی نقطه کرنر به گل رسید. در این صحنه بازهم سنگربان میزبان واکنشی عجیب داشت و اشتباه او باعث شد تا سپاهان به برتری برسد. برتری مورایس تنها چند دقیقه دوام داشت، در دقیقه ۳۵ میراحمدوف با شوتی سرکش دروازه نیازمند را باز کرد تا کار به تساوی بکشد. جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم امتحان کنند.

در نیمه دوم، سپاهان در دقیقه ۴۹ در پشت محوطه جریمه آلمالیق صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که رامین رضائیان به زیباترین شکل ممکن گل دوم و برتری طلایی‌پوشان اصفهانی را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه ۶۳ رضا اسدی گل سوم سپاهان را به ثمر رساند که این گل نیز به کمک داور ویدوئی سپرده شد اما این‌بار داور بازی گل را تایید کرد تا نتیجه ۳ بر یک شود.

تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا بازی در نهایت با همان نتیجه ۳ بر یک به سود طلایی‌پوشان اصفهانی خاتمه یابد. با توجه به اینکه هنوز وضعیت دیدار سپاهان با الاتحاد نهایی نشده این برد برای شاگردان ژوزه مورایس حیاتی به نظر می‌رسید و باید دید در ادامه این بازی چه سرنوشتی خواهد داشت.

در حال حاضر با احتساب بازی برگزار نشده سپاهان و التحاد، وضعیت جدول به این شرح است:

سپاهان از دو بازی با یک برد و یک تساوی با ۴امتیاز به صدر رفت و نیروی هوایی عراق با همین شرایط و به دلیل تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفت. الاتحاد ۳ امتیازی است و در رده سوم جای دارد و نماینده ازبکستان نیز بدون امتیاز در رده چهارم است.

ترکیب آلمالیق / ازبکستان

ارگاشیف - کومیلوف، رحمانوف، اسماعیلوف، جیاسوو، میراحمدوف،روستموف، تورسونوف، کاسیموف، خاسانوف و دنیسف.
سرمربی: میرجلال کاسیموف

ترکیب سپاهان / ایران
پیام نیازمند - میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر.
سرمربی: ژوزه مورایس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه