English

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

بیش از یک تن برنج خارجی قاچاق در شهرضا توقیف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل یک تن و 500 کیلو برنج خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

بیش از یک تن برنج خارجی قاچاق در شهرضا توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت: ماموران انتظامی مستقردر ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در این محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده  و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو متوقف شده مقدار یک تن و 500 کیلو برنج خارجی قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک  قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای های قاچاق مکشوفه را 7 میلیارد و 500 میلیون ریال ارزیابی کرده اند گفت: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ فراشی بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه