English

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن:

شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که شانس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را زیاد است.

شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه را خوب شروع نکرده است و با سه پیروزی، سه تساوی و یک شکست ۱۲ امتیازی است و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال تیم لوئیس انریکه توانست در نخستین بازی در لیگ قهرمانان، بوروسیادورتموند را شکست دهد.

لوئیس انریکه درباره شانس قهرمانی پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان گفت: به طور کلی موفقیت در لیگ قهرمانان خیلی پیچیده است و خیلی به نحوه عملکرد شما در مرحله گروهی بستگی دارد. بعد از اینکه دور گروهی را به پایان ببرید، تا ماه مارس بازی نمی‌کنید و شما باید بهترین عملکردتان را از آنجا به بعد نشان دهید تا بتوانید به دور پایانی برسید. تیم‌های خوب زیادی در سطح ما هستند که می‌خواهند قهرمان لیگ قهرمانان شوند و ما هم یکی از مدعیان کسب جام هستیم و این هدف ماست و به نظرم شانس خوبی هم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم. از نظر پتانسیل فکر نمی‌کنم تیمی بهتر از ما وجود داشته باشد. فکر می‌کنم تیم‌های زیادی شبیه ما هستند و ما باید سعی کنیم با حداکثر تلاش در مسابقات حاضر شویم تا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن اکنون تمرکزش روی بازی با نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپاست. شکست دو بر صفر بوروسیادورتموند باعث صدرنشینی پاریسی‌ها در گروه F شده و سرمربی پاریسی‌ها امیدوار است تیمش هر سه امتیاز را برابر نیوکاسل کسب کند. انریکه که سال ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، قول عملکرد بهتر در سنت جیمز پارک را داده است.

او درباره دیدار با نیوکاسل در هفته دوم لیگ قهرمانان گفت: بازی‌های خارج از خانه در لیگ قهرمانان همیشه دشوار است چون با حریفان باانگیزه‌ای روبه‌رو می‌شوید که حمایت هوادارانشان را دارند. قطعا بهتر از هفته قبل بازی خواهیم کرد و به دنبال سه امتیاز دیگریم.

 

ماندن ام‌باپه، کلید قهرمانی؟

امباپه با وجود تابستان سخت و پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، در هفته‌های اخیر نشان داده است همچنان ستاره نخست پاری‌سن‌ژرمن است. او هنوز قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکرده و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او در تابستان سال بعد بسیار زیاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه