English

سرمربی تیم ملی امید ایران:

خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم امید سوپرایزم کرد

سرمربی تیم فوتبال امید از خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی این تیم اظهار شگفتی کرد و گفت: ما توقع داشتیم تمام بازیکنان امید تا پایان مسابقات همگام تیم باشند.

خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم امید سوپرایزم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، رضا عنایتی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید در آستانه بازی با هنگ کنگ در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ، اظهار داشت: حذف از مقدماتی المپیک برای ما سخت بود و شرایط تیم را سخت‌تر کرد اما توانستیم امیدها را جمع و بازی های خوبی در مرحله گروهی و حذفی بازی‌های آسیایی داشته باشیم. کمبود بازیکن یکی از مشکلات ما است و حتی در برابر عربستان با ۱۳ بازیکن شروع و دعا کردیم که مصدوم نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: هنگ کنگ با تیمی که همه از مسابقات انتخابی المپیک به ذهن دارند متفاوت است. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و فقط ۳-۲ تیم با نفرات زیر ۲۳ سال به هانگژو آمده‌اند.

سرمربی تیم امید ایران ادامه داد: در کنار این مشکلات هوای شرنجی هانگژو اذیت کننده است و مقداری به دلیل تحلیل رفتن بدن بازیکنان مقابل تایلند، به مشکل خوردیم اما فعل خواستن بچه‌ها صرف شد و تمام توان خود را در بازی گذاشتند. توانستیم این بازی را ببریم و یک دیدار فوق العاده حساس هم با هنگ کنگ داریم. تیم هنگ کنگ تیم متفاوتی است و با بازیکنان خوب خود به هانگژو آمده است. ما هم به جای ۳ بازیکن بزرگسال، بنابر شرایط ایجاد شده نتوانستیم بیشتر از ۲ بازیکن بیاوریم. از کاپیتان تیم مان یعنی سید حسین حسینی تشکر می‌کنم که تمام توان و انرژی خود را طبق آن چیزی که از وی در زمین انتظار داشتیم به کار گرفته است.

وی در خصوص ترک اردو تیم از سوی بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: امروز محمد عمری هم از جمع ما جدا شد. ما توقع داشتیم بازیکنی که در اردوی تیم امید هستند، تا پایان مسابقات بازی‌های آسیایی همراه ما باشد. از جدا شدن ۳ بازیکن پرسپولیس سورپرایز شدم.

عنایتی در مورد حریف بعدی ایران در صورت برتری مقابل هنگ کنگ، بیان کرد: کره شمالی واقعا تیم قدرتمندی است و خیلی می‌تواند ژاپن را اذیت کند. هرچند همه فکر می‌کنند ژاپن برنده است و در صورت صعود ما از یک چهارم به این تیم می‌خوریم، اما با توجه به ذهنیت خود من طبق اتفاقاتی که در بازی‌های کره شمالی افتاد، حس می‌کنم حریف ساده‌ای نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه