English

سری‌آ ایتالیا؛

یوونتوس با برتری مقابل لاتزیو صدرنشین شد

تیم فوتبال یوونتوس با برتری ۳ بر یک برابر تیم لاتزیو به صدر جدول سری‌آ ایتالیا صعود نمود.

یوونتوس با برتری مقابل لاتزیو صدرنشین شد

​به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم‌های یوونتوس و لاتزیو از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری ا ایتالیا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه آلیانز آرنا با قضاوت فابیو مارسکا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک یوونتوس به پایان رسید.

یوونتوس در سه بازی ابتدایی خود در فصل جاری سری‌آ شکستی را متحمل نشده بود و با این برتری موفق شد به روند شکست‌ناپذیری خود را در فصل جدید تداوم بخشد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری خیلی زود در دقیقه ۱۰ موفق شدند گل اول را توسط دوشان ولاهوویچ به ثمر برسانند. مهاجم صربستانی یوونتوس موفق شد با ضربه‌ای تماشایی روی پاس مانوئل لوکاتلی دروازه پرودل را باز کند. در حالی که لاتزیو به دنبال گل تساوی بود اما بیانکونری در دقیقه ۲۷ روی یک ضد حمله و با پاس آدریان رابیو، توسط فده کیه‌زا به گل دوم رسید.

در ادامه لاتزیو برای جبران گل خورده جلو کشید و موفق شد چند بار خود را به دروازه یوونتوس برساند اما هیچ یک از حملات شاگردان ساری نتوانستند شزنی را چندان به زحمت بیاندازند. سرانجام در دقیقه ۶۵ پرس سنگین لاتزیو جواب داد و مدافعان یوونتوس را به اشتباه انداخت و لوییز آلبرتو موفق شد با یک ضربه فنی زیبا یکی از گل‌ها خورده را جبران کند تا امید هواداران لاتزیو برای بازگشت به بازی زنده شود.

خوشحالی هواداران لاتزیو تنها ۳ دقیقه دوام داشت و دوشان ولاهوویچ موفق شد در دقیقه ۶۷ با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه گل سوم را به ثمر برساند تا خیال هوادارن یوونتوس از برتری در این دیدار راحت شود.

با این نتیجه یوونتوس ۱۰ امتیازی شد و به صدر جدول سری‌آ ایتالیا صعود کرد و لاتزیو نیز با ۳ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه