English

حمید مطهری:

نمی‌شود یک نسل رو سریع تغییر بدهیم چون تیم ملی ضربه می‌بیند

مربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: قطعا پس از جام ملت‌ها پوست اندازی می‌کنیم اما باید با یک شیب ملایم این کار انجام شود تا تیم ملی ضربه نخورد.

نمی‌شود یک نسل رو سریع تغییر بدهیم چون تیم ملی ضربه می‌بیند

به گزارش خبرگزاری موج،  حمید مطهری در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص شرایط سامان قدوس، اظهار داشت: ما گروه فنی و در رأس آن امیر قلعه‌نویی به دنبال بازیکن نقش دوم بودیم. قبلا دیده بودیم که طارمی و آزمون در کنار بازی کردند. الان با نبود سردار یک نقشه دیگر استفاده می‌کنیم که قدوس است. او توانمندی زیادی دارد و بازیکنی کلاسیک و باتکنیک است. قدوس مدتی از شرایط بازی دور بود ولی در بازی بلغارستان که همه شاهد آن بودیم، پاس گل داد. او باید با شرایط تیم ملی آشنا شود و بیشتر هماهنگ شود که بتواند تاثیرگذاری خودش را داشته باشد. همه می‌دانیم تمامی بازیکنان و البته قدوس در اختیار تیم هستند. نسل خیلی خوبی داریم، یک نسل توانمند و با تجربه که می‌توانیم به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی در خصوص تغییر نسل گفت: نمی‌شود یک نسل رو سریع تغییر بدهیم چون تیم ملی کشورمان ضربه می‌بیند. تغییرات باید با شیب ملایم انجام شود. بعد از جام ملت‌ها این اتفاق می‌تواند رخ بدهد. بازیکنان جوان توانمندی مثل محمدامین حزباوی، الهیار صیادمنش و سامان فلاح داریم که در اختیار تیم ملی امید بودند وگرنه حتما در دیدارهای تیم بزرگسالان به میدان می‌رفتند.

مطهری در خصوص وضعیت سردار آزمون ، افزود: سردار و سایر نفرات در اختیار تیم ملی هستند. او در تورنمنت کافا با وجود مصدومیت، در اختیار تیم ملی بود و گل برتری را مقابل ازبکستان زد. تمام بازیکنان ما با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنند. واقعا نمی‌دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید. همه ما می‌دانیم که آزمون و طارمی انقدر کنار هم بازی کردند که به هماهنگی بالایی رسیده‌اند و وجود این دو نفر برای ما ارزشمند است.

وی در مورد حضورش در کادر فنی تیم ملی، بیان کرد: پیشهادهای خوبی از تیم‌های لیگ برتری داشتم که مبلغ آن‌ها خیلی بیشتر از تیم ملی بود اما تمام کادرفنی فقط به عشق تیم ملی در جمع مربیان حضور دارند. تمام اعضای کادرفنی قرارداد امضا کرده‌اند و اصلا بحث مالی وجود نداشت، چراکه می‌خواهیم نشان بدهیم مربیان ایرانی چیزی کمتر از برانکو و کی‌روش ندارند. خیلی امیدوار هستیم در این جام ملت ها قهرمان شویم ولی می‌دانید که کار بسیار سختی است.

مطهری در مورد دعوت نشدن مهدی قایدی به تیم ملی، بیان کرد: دلیل خاصی در عدم دعوت از مهدی قایدی وجود ندارد. کادرفنی دقت بسیار زیادی به لیگ برتر دارد در صورتی که کادر فنی قبلی اکثرا به لژیونرها دقت می‌کردند. لژیونرها را هم کاملا زیر نظر داریم. در مورد رضا اسدی هم باید بگویم که قلعه‌نویی تصمیم گرفت و اجازه داد که این بازیکن به روسیه برود.

مربی تیم ملی ایران در خصوص دو دیدار تدارکاتی اخیر برابر بلغارستان و آنگولا، گفت: ما هم دلمان می‌خواهد با تیم‌های بزرگی مثل آلمان بازی کنیم اما همه شرایط را می‌دانید. این دو بازی هم با شرایط بسیار سختی انجام شد و اگر با این دو تیم بازی نمی‌کردیم، گزینه دیگری وجود نداشت. بلغارستان نسبت به گذشته خالی از ستاره است ولی در مسیر پیشرفت قرار دارد و از نظر نظم و سازماندهی تیم خوبی بودند. ۹۵ درصد از ترکیب اصلی بلغارستان مقابل تیم ما قرار گرفت و شرایط خوبی بود. قلعه‌نویی بارها به فدراسیون فوتبال نامه زده و درخواست بازی‌های بزرگ را داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه