English

سرمربی تیم ملی نروژ پشت هالند را خالی کرد/ توپ طلا برای مسی

سرمربی تیم ملی فوتبال نروژ اعلام کرد که چرا معتقد است ارلینگ هالند نباید توپ طلا را در سال جاری کسب کند.

سرمربی تیم ملی نروژ پشت هالند را خالی کرد/ توپ طلا برای مسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استار، ارلینگ هالند فصل گذشته رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر را شکست و در ۳۵ بازی ۳۶ گل زد. این بازیکن نروژ ی همچنین ۱۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند که بیش از هر بازیکن دیگری در این رقابت‌ها بود و در نهایت توانست با سیتی سه‌گانه را به دست بیاورد. این رکوردها باعث شده است تا خیلی‌ها ارلینگ هالند را شانس دریافت توپ طلا بدانند ولی سرمربی نروژ توضیح داد چرا امسال باید لیونل مسی و نه هالند این جایزه را از آن خود کند.

استال سولباکن به شبکه نروژی وی جی گفت: اگر از من بپرسید فکر می‌کنم چه کسی برنده خواهد شد، می‌گویم مسی به لطف قهرمانی در جام جهانی برنده توپ طلا خواهد شد. مسی به دلیل موفقیت‌ در تیم ملی فوتبال آرژانتین و قهرمانی در جام جهانی شانس زیادی برای بردن این جایزه برای هفتمین بار دارد.

مسی در قطر به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد و بسیاری معتقد بودند که این دستاورد به‌تنهایی باید توپ طلا را برای او تضمین کند؛ هر چند همه موافق نیستند.

رونالدو تاکنون پنج بار توانسته است این جایزه بزرگ را به دست آورد اما برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ نامش در فهرست نامزدهای توپ طلا وجود ندارد تا یک دوگانه برای توپ طلای ۲۰۲۳ ایجاد شود و همگان عقیده داشته باشند که توپ طلا به لیونل مسی یا ارلینگ هالند خواهد رسید.

برنده نهایی این جایزه ۳۰ اکتبر در پاریس اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه