English

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

نهایت استفاده از موقعیت‌ها تنها ایراد ملی پوشان فوتبال ایران است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برد در مقابل بغارستا گفت: باید نهایت استفاده را از موقعیت‌های خودمان ببریم و این تنها ایراد ما بود.

نهایت استفاده از موقعیت‌ها تنها ایراد ملی پوشان فوتبال ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال درباره پیروزی ۱-۰ ایران برابر بلغارستان گفت: بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپا بود و گذشته خوبی داشتند و الآن مترصد یک برنامه خوب هستند تا به گذشته خود برگردند. بازی خوبی با این تیم داشتیم و دستاوردهای خوبی برای ما داشت. من به نتیجه کاری ندارم و بازی هجومی ما و نحوه دفاع تیم مهم بود. یکی از نکات مهم این بازی این بود که فکر نمی‌کنم به بلغارستان موقعیت آن‌چنانی داده باشیم. باید نگرش خود را به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم عوض کنیم و باید فکر کنیم اولین موقعیت آخرین موقعیت ما است.

 

تنها ایراد تیم ملی مقابل بلغارستان

وی ادامه داد: باید نهایت استفاده را از موقعیت‌های خودمان ببریم و این تنها ایراد ما بود. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و باید به بعضی از آن‌ها که فقط ۲۴ ساعت زودتر از ما رسیدند، خسته نباشید گفت. اولین بازی ما در فیفادی با روسیه و کنیا بود که خیلی‌ها انتقاد کردند. خدمت همه عزیزان اعلام می‌کنیم که بازی آسان در دنیا نیست. ایتالیا مساوی کرد، انگلیس مقابل اوکراین متوقف شد و آلمان باخت. آن دوستانی که این حرف‌ها را می‌زدند، چرا سکوت کردند؟ البته این حرف‌ها از روی دشمنی بود. شما قطر را ببینید که با این همه امکانات بدون مشکلات هم با روسیه و هم با کنیا بازی کردند. بدانید که آقایان نباید با این حرف‌ها به تیم ملی کشورتان ضربه بزنید و بهانه بیاورید که کنیا فلان جای رنکنیگ فیفا است. ما در آن زمان توانستیم چنین دیداری فراهم کنیم.

 

قبول کنیم که ژاپن جلوتر از ما است

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ژاپن مقابل آلمان نگرانش نمی‌کند؟ بیان کرد: به هر حال فوتبال است. ما بازیکنان خوبی داریم. تیم ملی ما رو به پیشرفت است و خوب بازی می‌کند. بردن بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود. باید قبول کنیم ژاپن خیلی بیشتر از ما رو به جلوتر است.

 

رونالدو با ۳۸ سال سن برای کشورش بازی می‌کند

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی باید شاهد بازی کردن احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی در تیم ملی باشیم، اظهار کرد: می‌دانستم که شما چنین چیزی را می‌پرسید. تغییرات باید شیب ملایم داشته باشد. ما ۲ هافبک مصدوم داشتیم و چهار، پنج بازیکن را در اختیار تیم ملی امید گذاشتیم. دو، سه بازیکن خوب و تاثیرگذار دیگر به تیم ملی امید اضافه شدند که می‌توانستند به تیم ملی بزرگسال کمک کنند. تا موقعی که بازیکنان باتجربه تیم ملی بتوانند به تیم ملی مملکت کمک کنند، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. رونالدو با ۳۸ سال برای تیم ملی‌اش بازی می کند. البته باید به فکر جایگزین باشیم و به فکر آن‌ هستیم. ما سال ۲۰۰۷ هم این کار را با تیم ملی کردیم که ماحصل آن این بود که بسیاری در تیم ملی بزرگسالان جایگزین شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه