English

ارلینگ هالند:

دوران لیونل مسی و رونالدو هنوز تمام نشده است

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی ابراز داشت: باید تاکید کرد که مسی و کریستیانو کارهای دیوانه‌کننده‌ای را انجام داده‌اند و مهم است که به یاد داشته باشید که آنها هنوز هستند و روند فوق‌العاده‌شان را ادامه می‌دهند. آنها هنوز بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. این یک افتخار است که فرصت تماشای این دو را داشتم.

دوران لیونل مسی و رونالدو هنوز تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرانس‌فوتبال، در حالی که کمتر از دو ماه به برگزاری مراسم اهدای توپ طلا باقی مانده است، فرانس‌فوتبال نامزدهای نهایی این جایزه را معرفی کرد. ارلینگ هالند و لیونل مسی مهم‌ترین نامزدهای کسب این عنوان هستند.

هالند در صحبت‌هایی با فرانس‌فوتبال عنوان کرد خودش را باور دارد و می‌تواند بهتر از این شود.

آیا خودت را بهترین مهاجم حال حاضر دنیا می‌دانی؟

همه چیز بستگی به این دارد که منظورت از مهاجم چیست. این سوال آسانی نیست. من جزو بهترین‌ها هستم. آیا من بهترینم؟ شاید! می‌دانم که مدیر برنامه‌ام از من می‌خواهد که در پاسخ‌هایم مراقب باشم. من دوست دارم مردم از من به عنوان یک بازیکن خاص یاد کنند. این چیزی است که سعی می‌کنم هر هفته انجام دهم یعنی نمایش چیزهای خاص.

آیا باور داری که امسال توپ طلا را ببری؟

خودم را باور دارم. واقعا به خودم اعتقاد دارم. می‌دانم که هنوز می‌توانم از بسیاری جهات پیشرفت کنم. هنوز جوانم اما فکر می‌کنم امسال شانس بردن توپ طلا را دارم.

پس از سال‌ها تقابل مسی و رونالدو، آیا دوران هالند و ام‌باپه فرا رسیده است؟

به نظر، همه این طور فکر می‌کنند اما باید تاکید کرد که مسی و کریستیانو کارهای دیوانه‌کننده‌ای را انجام داده‌اند و مهم است که به یاد داشته باشید که آنها هنوز هستند و روند فوق‌العاده‌شان را ادامه می‌دهند. آنها هنوز بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. این یک افتخار است که فرصت تماشای این دو را داشتم. برگردم به سوال، من هرگز خودم را مقابل دیگر بازیکنان قرار نمی‌دهم. من چنین آدمی نیستم. روی خودم متمرکزم و می‌خواهم هر روز بهتر شوم، از کاری که انجام می‌دهم لذت ببرم و بهترین نسخه خودم باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه