English

ناشنوایان فرنگی کار ایران نایب قهرمان جهان شدند

تیم کشتی فرنگی ناشنوایان ایران به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی در قرقیزستان دست یافت.

ناشنوایان فرنگی کار ایران نایب قهرمان جهان شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان در قرقیزستان، تیم ایران با کسب یک مدال طلا ، 3 نقره و 4 برنز، پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و تیم قزاقستان سوم شد.

برای ایران مهدی بخشی مدال طلا، علی کریمی، سید صادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال نقره و رضا اسماعیلی، شیرزاد محکی، علی وطن‌پرست و محمدرضا شعبانی مدال برنز را کسب کردند.

بیشتر بخوانید:

فرنگی کاران ناشنوای ایران در قهرمانی جهان، ۵ مدال رنگ کسب کردند

 

نتایج مسابقات پنج وزن دوم به شرح ذیل است:  :

در وزن 60 کیلوگرم سید صادق ابوالوفایی به مصاف کشتی‌گیر ارمنستان رفت و 8 بر صفر به برتری رسید. او در دور دوم کشتی‌گیر میزبان را 6 بر 5 شکست داد و در فینال با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حریف ترک شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 67 کیلوگرم شهاب رحیمی با حریفی از ترکیه مصاف کرد و 8 بر صفر پیروز شد و در دور دوم 4 بر 2 کشتی گیر آذربایجان را شکست داد‌. او در فینال در مصاف با کشتی‌گیر میزبان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 87 کیلوگرم شیرزاد محکی با کشتی گیر قزاقستان مبارزه و حریف خود را ضربه فنی کرد و در مبارزه دوم 10 بر 2 مغلوب کشتی گیر ترک شد. او برای کسب مدال برنز به شانس مجدد رفت و در مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستانی 7 بر 5 به پیروزی رسید و مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 77 کیلوگرم مسلم دهقانی به مصاف کشتی‌گیر ترکیه رفت و 7 بر 5 نتیجه را واگذار کرد و با توجه به حذف حریف ترک، دهقانی از کسب مدال بازماند.

در وزن 130 کیلوگرم احمد امینی به مصاف کشتی گیر ترک رفت و با ضربه فنی مغلوب شد و در مبارزه با کشتی گیر قرقیزستانی 5 بر 2 شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه