English

فرنگی کاران ناشنوای ایران در قهرمانی جهان، ۵ مدال رنگ کسب کردند

فرنگی کاران ناشنوای ایران در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز در پنج وزن اول شدند.

فرنگی کاران ناشنوای ایران در قهرمانی جهان، ۵ مدال رنگ کسب کردند

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت های قهرمانی جهان کشتی فرنگی ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ناشنوای ایران در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز در پنج وزن اول شدند.

در پایان مسابقات پنج وزن اول مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوا در بیشکک قرقیزستان، کشتی گیران ایران موفق به کسب پنج مدال (یک طلا ، یک نقره و سه برنز) شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی بخشی با نتیجه ۱۰ بر ۰ حریفی از قزاقستان را شکست داد؛ در دور دوم ۸ بر ۰ کشتی گیر ارمنستان را مغلوب کرد و پس از پیروزی ۸ بر ۵ برابر کشتی‌گیر ترکیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی کریمی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۵ حریف خود را شکست داد؛ در دور دوم ۸ بر ۶ حریف آذربایجانی را مغلوب کرد و در مسابقه سوم برابر کشتی گیر قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز علی وطن پرست به مصاف کشتی گیر ازبکستان رفت و ۸ بر ۰ پیروز میدان شد؛ در دور دوم ۸ بر ۰ مغلوب حریف بلغاری شد و در مصاف با کشتی گیر ارمنستان ۱۲ بر ۶ شکست خورد و در سومین مسابقه ۹ بر ۱ حریف قزاقی خود را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رضا اسماعیلی ۳ بر ۱ برابر کشتی گیر ترکیه مغلوب شد؛ در دور دوم ۸ بر ۵ حریف ارمنستانی را شکست داد و در دور سوم ۴ بر ۱ نتیجه را به کشتی گیر قزاق واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدرضا شعبانی به مصاف کشتی گیر قرقیزستانی رفت و ۹ بر ۰ نتیجه را واگذار کرد و در مصاف با حریف قزاق ۱۶ بر ۸ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوا تا فردا چهارشنبه در بیشکک قرقیزستان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه