English

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

تیم ملی ایران آماده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: منظور من از سطح کیفی فوتبال این است که اگر عربستان می‌رود سرمایه‌گذاری می‌کند کریم بنزما و رونالدو را می‌آورد ما نیز از نظر نیروی انسانی و استعداد در سطح بالایی هستیم.

تیم ملی ایران آماده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی پس از ورود کاروان تیم ملی به بلغارستان به‌منظور برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی این کشور، اظهار کرد: نخستین جلسه تمرین خود را در بلغارستان پشت‌سر خواهیم گذاشت. خوشبختانه چند بازیکن لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه‌ شده‌اند و فکر می‌کنم فردا تقریبا با تیم کاملی، تمرینات‌مان را ادامه دهیم. دو جلسه خوب را هم در تهران برگزار کرده‌ایم و از هر نظر آماده هستیم.

وی با اشاره به سطح کیفی فوتبال ایران در مقایسه با کشورهای همسایه، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش چه در بحث نیروی انسانی و چه در بخش زیرساخت‌ها باید انجام شود. من در مصاحبه قبلی خود، مطلبی را بر زبان آوردم که باعث سوءتعبیر شد. من گفتم اگر فوتبال عربستان کریم بنزما را دارد ما نیز بازیکنان شایسته‌ای همچون سردار آزمون و مهدی طارمی را داریم، منظور من سطح کیفی فوتبال بود. اگر عربستان می‌رود سرمایه‌گذاری می‌کند کریم بنزما و رونالدو را می‌آورد ما نیز از نظر نیروی انسانی و استعداد در سطح بالایی هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: شما به بازیکنان لژیونر ایران نگاه بیندازید؛ مهدی طارمی در پورتو پرتغال و علیرضا جهانبخش در هلند است. سردار آزمون به ایتالیا و تیم رم رفته که به او بابت این اتفاق تبریک می‌گویم. سامان قدوس در انگلیس حضور دارد، علی کریمی در ترکیه بازی می‌کند، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در یونان هستند. بحث من سطح کیفی بود. ما علاوه بر اصلاح زیرساخت‌ها باید ارتباط بین‌المللی نیز داشته باشیم.

قلعه‌نویی افزود: اینکه مشکل برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های عربستانی حل شد، اتفاق خوبی است. اگر اشتباه نکنم از سال ۲۰۱۶ چنین اتفاقی رخ داد که بازی‌هایمان را در کشور ثالث برگزار کنیم و از این بابت، من قلعه‌نویی ضرر کردم. با توجه به مشکلات مالی که تیم‌های ایرانی داشتند و برای هر سفر به کشور ثالث با هزینه چندبرابری روبه‌رو می‌شدند، ما از این چالش بیشتر ضرر می‌کردیم. جا دارد از مهدی تاج و دیگر افرادی که به عربستان رفتند تا این تعامل را برقرار کنند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: فوتبال، زبان ارتباطات است، فوتبال زبان مهربانی است، فوتبال زبان لذت بردن است و امیدواریم به جایی برسیم که در تمام زمینه‌ها تعامل داشته باشیم. نیاز داریم در همنه زمینه‌ها ارتباط داشته باشیم و اتفاق خوبی بود که ماجرای ایران و عربستان در میزبانی باشگاه‌های فوتبالی به خوبی پایان یافت.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت: انجام بازی‌های دوستانه برای ما مهم است. شاید برخی دوستان بابت این بازی‌های دوستانه انتقاد کنند، اما باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. بلغارستان تیم خوبی است و نتایج خوبی را کسب کرده است. باید شناخت خودمان را از تیم ملی کامل‌تر کنیم. در هر اردو با تغییراتی روبه‌رو می‌شویم و نفرات جدیدی را دعوت می‌کنیم. به‌عنوان مثال در این اردو میلاد محمدی را دعوت کردیم و علی کریمی و میلاد سرلک را آوردیم. در هر اردو تغییراتی را انجام می‌دهیم تا به شناخت کافی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه